محسن رضایی با بیان اینکه در چند سال اخیر، تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم، اظهار داشت: در پنجاه سال اخیر، فروش دلار‌های نفتی به بانک مرکزی مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرد، ولی دولت جلوی این اقدام را گرفت و تصمیم گرفته شده این دلار‌ها به تمامی بانک‌ها فروخته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازلتر را پذیرفت.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش انواع کامیون‌های باری و کمپرسی واگن هود از روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
باشگاه بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود امروز یک قرارداد مهم را نهایی خواهد کرد.
فروش محصولات فونیکس با قیمت مصوب شورای رقابت در نمایندگی مدیران خودرو 777
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
چند وقتی است که مزون دار‌های شمال شهر لباس‌های دست دوم مارک دار را با قیمت‌های عجیب و غریب به برند پوش‌ها می‌فروشند و عجیب‌تر آنکه این افراد ترجیح می‌دهد لباس مارک دار تاناکورا را با افتخار بخرند.
ائتلاف سعودی با دلارهای نفتی و آمریکا با فروش تسلیحات، بحران یمن را به مرز هشت سالگی کشاندند؛ جنگی که ائتلاف مزبور در آن ناکام ماند اما سود هنگفتی نصیب اسلحه سازان آمریکایی کرد.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
حیدری گفت: بابونه یک گیاه شناخته شده و در دسترس است که در عطاری‌ها و مراکز فروش دارو‌های گیاهی یافت می‌شود و مزاج آن گرم و خشک است. این گیاه عمدتاً برای بهبود شرایط مختلفی به کار می‌رود که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: ضد تب، ضد سرماخوردگی، ضدسرفه و درمان التهاب تنفسی، برطرف کردن التهاب راه‌های هوایی، حنجره، حلق و لوزه است.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز، کمیاب، تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.
گزارشی از کشف ۳ هزار واحد سرم و برخی داروهای کمیاب در ساختمانی در مرکز تهران و فروش آن در فضای مجازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.
از آنجایی که فروش بلیت فعال نشده است، بازی پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به پرسش که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحدهایی که کشتارها آنها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.
بانک مرکزی درباره فروش دلارهای تقلبی در واحدهای صنفی غیرمجاز هشدار داد و از مردم خواست فقط از صرافی‌هایی که اسامی آنها در وبسایت بانک مرکزی وجود دارد، خریداری کنند.
بانک مرکزی درباره فروش دلارهای تقلبی توسط واحدهای صنفی غیرمجاز هشدار داد و از مردم خواست فقط از صرافی‌هایی که اسامی آنها در www.cbi.ir وجود دارد خریداری کنند.
آخرین تولیدات گروه بهمن در نصف جهان به نمایش درخواهد آمد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ