تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
شانزده تیم لیگ برتری حاضر در مسابقات حالا با روشن شدن تکلیف نیمکت‌هایشان با جدیت بیشتری بازار را دنبال خواهند کرد.
مدیرکل امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: آیین‌نامه جدید انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی یکی از مهم‌ترین آیین‌نامه‌های اجرایی دولت است و سخت گیری در شرکت های دولتی برای سامان دادن به این بخش مهم از اقتصاد آغاز شده است و دوره ای که شرکت‌ها در تاریکخانه به سر می بردند، پایان یافته است.
تکلیف برترین های هفته نخست تور جهانی تنیس در بخش دونفره مشخص شد.
علایی گفت: ما در جنگ حماسه‌های بزرگی آفریدیم، اما مشکل ما این بود که راهکاری برای پایان دادن به جنگ نداشتیم و در حقیقت تکلیف بخش دیپلماسی را مشخص نکردیم. این امر ما را به سمتی برد که بدون طرح ما جنگ تمام شد. باید با طرح ما جنگ تمام می‌شد، اما با طرح امریکایی‌ها و شوروی‌ها جنگ پایان پذیرفت یعنی با قطعنامه ۵۹۸. در حالی که اگر ما استراتژی داشتیم، می‌توانستیم جنگ را با طرح و ایده خود به پایان برسانیم.
مرکز پژوهش های مجلس انفعال و عملکرد ضعیف دستگاه های مجری قانون را از مهمترین چالش های اجرایی واگذاری مؤسسات پژوهشی غیرحاکمیتی به بخش غیردولتی برشمرد.
با وجود اینکه قانون از سال ۱۴۰۰ بانک‌ها را مکلف به پرداخت ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود به بخش مسکن کرده است، اما آن‌ها همچنان از زیر بار این تکلیف شانه خالی می‌کنند. برخی بانک‌ها نیز برای جبران زیان، وارد فعالیت‌های سوداگرانه همچون مسکن می‌شوند.
سال گذشته با اقدامات قضایی و بازدیدهای مستمر مسئولان قوه قضاییه بخش زیادی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات تعیین تکلیف شد.
رییس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان با بیان اینکه بانک‌ها به تکالیف قانونی خود در طرح نهضت ملی مسکن عمل نمی‌کنند، گفت: در ازای دریافت زمین، بخش خصوصی ۲۰ تا ۵۰ درصد منابع مالی پروژه را تأمین و پرداخت می‌کند.
مجتبی امینی تقریباً هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرد تا تماشاگران به استقبال فیلی در تاریکی بروند... برنامه نمایش فیلم‌ها در سینمای ملت به عنوان سینمای محوری اعلام نشد و حتی هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره نیز مشخص نیست... او همچنین تکلیف وجود یا عدم وجود سیمرغ آرای مردمی را مشخص نکرد و هنوز معلوم نیست از دو روز دیگر مردم باید به فیلم‌ها رای بدهند یا ندهند...
با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی تکلیف علیرضا بیرانوند تا ساعات آینده مشخص می‌شود.
رئیس‌‌‌‌ کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد تنها ۲‌درصد از تکلیف بانک‌ها در حوزه تامین مالی طرح ساخت یک‌میلیون مسکن در سال محقق شده است. محمد‌رضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بانک‌ها مکلف هستند ۳۶۰‌هزار‌میلیارد تومان در سال اول به حوزه مسکن تسهیلات پرداخت کنند که به غیر از بانک عامل بخش مسکن سایر بانک‌ها کمتر از ۲‌درصد به وظیفه خود در پرداخت تسهیلات عمل کردند.
بانک گردشگری به عنوان یک بانک خصوصی از سال گذشته تاکنون در راستای تسهیلات تکلیفی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بالغ بر 6800 فقره تسهیلات به مبلغ حدود 4800 میلیارد ریال در بخش های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری پرداخت کرده است.
مگر بانک‌های کشور هرکدام احکام شرعی خاص خود را دارند؟ قاعده اینست که قانون بانکداری تکلیف امور شرعی بانک‌ها را مشخص کند و تمام بانک‌ها پیرو همان قانون مشترک باشند. در اینصورت، طبعاً بخش نظارتی بانک مرکزی می‌تواند بر عملکرد تمام بانک‌ها نظارت کند تا امور شرعی در آن‌ها به درستی انجام شوند و انحرافی به وجود نیاید.
معاون قضائی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ