سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وعده وزارت صمت برای عرضه بخشی از خودروهای وارداتی پایان ۱۴۰۱ بود که پس از گذشت ۳ ماه این وعده هفته آتی محقق می شود؛ بااین حال مشخص نیست خودروهای مورد تقاضای باقی خریداران چه زمانی تحویل شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را موظف کردند تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار نمایند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۵درصد معلمانی که رتبه نگرفته بودند تا روز یکشنبه تعیین تکلیف شدند، البته برخی از این افراد زیر یک سال سابقه کار داشته‌اند که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شدند.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی برای پیش بردن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود.
گفته می‌شود باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌ها به نتیجه رسید، اظهار داشت: در پاییز سال گذشته رشد ۱۱.۶ دهم درصدی را در تولید تجربه کردیم که به نوعی در تاریخ ایران بی‌نظیر بود.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
تکلیف حمید سجادی در وزارت ورزش مشخص شد
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
طبق مصوبه مجلس، وزارت جهاد کشاورزی موظف است با همکاری وزارت نیرو، آبرسانی سیار مورد نیاز عشایر را با قیمت معادل تعرفه خدماتی یا تجاری برای جامعه عشایری تأمین نماید.
عدم تعیین تکلیف مجوزهای ثبت محور و اعلانی از طرف وزارت اقتصاد فضای اقتصادی کشور را از رونق می اندازد. بسیاری از کسب و کارها نیاز به مجوز ندارند این بروکراسی های طولانی برای فعالان اقتصادی مشکل ساز می شود.
مدیرکل دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با وجود تکلیف قانونی برای تحویل حجمی آب به کشاورزی از برنامه دوم توسعه، ۸۵درصد چاه‌های مجاز و ۱۰۰درصد چاه‌های غیرمجاز کشاورزی کنتور ندارد.
وزارت اقتصاد نباید اهمال کاری خود را به دیگر دستگاه ها ارتباط دهد. آن‌هایی که به طور کامل به درگاه ملی مجوزها متصل شدند، چه تغییری در نظام صدور مجوزها ایجاد کرده اند که حال منتظر ادامه اتصال به درگاه ناقص مجوزهای کشور هستیم.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
این مسئله از آن جهت مهم است که با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
اولیانوف به نقل از وزارت خارجه روسیه افزود که کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا اجازه طرح اظهارات این چنینی را نداده است.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ