تکلیف برترین های هفته نخست تور جهانی تنیس در بخش دونفره مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات آزمایشی قهرمانی آسیا در فوتبال زنان جای خود را به رقابت‌های رسمی لیگ قهرمانان آسیا در این بخش می‌دهد.
ترکیه به مقام قهرمانی لیگ ملتهای والیبال در بخش زنان رسید.
در جریان برگزاری رقابت های تور جهانی تنیس مردان، تنیسورهای مدعی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و نهایی دونفره را بدست آوردند.
تیم ملی آلیش بانوان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال نقره بعنوان قهرمانی آسیا در بخش آزاد دست یافت.
تیم ملی آلیش بانوان با کسب ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی آسیا در بخش کلاسیک دست یافت.
مسابقات لیگ راگبی ساحلی آقایان و بانوان کشور بصورت همزمان در تهران و کرمان برگزار شد و در پايان قهرمانان هر بخش معرفي شدند.
درست است که رئال مادرید با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برنده شد ولی قطعا اگر دنی کارواخال امشب در ترکیب نبود، کار رئال برای قهرمانی به مشکل می‌خورد.
بخش اعظم برنامه فوتبال برتر این هفته به حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داده شد که در این بین دلیل حضور پرویز مظلومی چندان مشخص نشد.
با اینکه «وو» نمی‌توانست پس از مرگش این جایزه را دریافت کند، اما سرانجام تحقیقات اولیه او، به لطف مورخانی مانند سیلوا، دیده شد و به عنوان بخش مهمی از تاریخ درهم تنیدگی ثبت شد. شاید جامعه روایت قهرمانان یا اسطوره‌ها را به تنهایی دوست داشته باشد، اما با نگاهی دقیق می‌توانیم بفهمیم که علم درست همانند خود در هم تنیدگی، خارق‌العاده است و اساسا به ارتباطات وابسته است.
نمایندگان روسیه عنوان قهرمانی بخش دونفره مسابقات تور جهانی تنیس را از آن خود کردند.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس امروز شنبه ۱۷ دی ماه با حضور قهرمانان و‌ بزرگان بوکس ایران در سالن همایش هتل ارم آغاز شد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران دیدارهای خود در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان را با پیروزی در بخش دوبل آغاز کرد.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
سومین روز رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا با مدال‌آوری نمایندگان ایران پیگیری شد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، معتقد است این تیم استحقاق صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را داشت و به خاطر داوری بد بازی رفت برابر اینتر از این رقابت ها کنار رفتند.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
رقابت های والیبال زنان قهرمانی جهان از یکم مهر ماه آغاز می شود.
سومین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با قهرمانی تیم چادرملو اردکان به پایان رسید.
تیم ایران نایب قهرمان بخش بلیتس (برق آسا) رقابت‌های شطرنج دانشجویان جهان شد.
ایگا اِشویانتک قهرمان تنیس آزاد آمریکا 2022 در بخش زنان شد.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با رسیدن به جمع ۱۵ نامزد اولیه این شاخه، این فرصت را دارد تا برای کسب سومین جایزه اسکار بین المللی برای سینمای ایران رقابت کند. همچنین انیمیشن «نوازنده» ساخته رضا ریاحی و محصول فرانسه هم به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار ۲۰۲۲ راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ