مدیرکل امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: آیین‌نامه جدید انتظام‌بخشی شرکت‌های دولتی یکی از مهم‌ترین آیین‌نامه‌های اجرایی دولت است و سخت گیری در شرکت های دولتی برای سامان دادن به این بخش مهم از اقتصاد آغاز شده است و دوره ای که شرکت‌ها در تاریکخانه به سر می بردند، پایان یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
دروازه بان سابق تیم ملی بعد از چند فصل سخت حالا در شرایطی قرار دارد که ممکن است سال متفاوتی را برایش رقم بزند.
هواداری‌ها تمرینات سخت پیش فصل را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش سپری می‌کنند.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی از جنگ تمام عیاری خبر داد که به زودی در جبهه شمالی با حزب الله لبنان آغاز خواهد شد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 از روز یکشنبه 24 اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت هشت روز با 56 دیدار پیگیری خواهد شد.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
قویترین کودک جهان سال نو را با تمرینات سخت و پشتکار برای ثبت رکوردهای جدید آغاز کرده است.
محمد محبی، ستاره آماده این فصل استقلال، در ترکیب ثابت تیم ملی ایران مقابل روسیه قرار گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست، از امروز تمریناتش را در دوحه قطر پیگیری خواهد کرد.
تیم سابر ایران از ساعاتی دیگر رقابت‌های خود را در جام جهانی لهستان آغاز خواهد کرد.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در آغاز ماموریتی سخت برای خارج کردن تیم جنوبی از انتهای جدول قرار دارد.
رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال هوادار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معرفی شد.
نساجی مازندران در آغاز نیم فصل دوم مسابقات، دو جدال سخت با مس رفسنجان و سپاهان خواهد داشت.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
سایرینا دوآود با اصالتی مراکشی از سال 2019 رابطه عاشقانه‌ای را با ستاره تیم ملی فرانسه آغاز کرده است.
جام جهانی برای انگلستان در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر آغاز خواهد شد. تیمی که ۵۶ سال قبل اولین و آخرین قهرمانی خود در این جام را کسب کرده است.
دور برگشت مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان با رقابت سخت ملی حفاری ایران برابر صدرنشین فردا برگزار می‌شود.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری‌ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ