سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست پایانی وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان حضور یافت.
بندرعباس - فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: دیپلماسی دفاعی کشورمان مبتنی بر صلح پایدار و عدم سلطه پذیری و سلطه گری است و نیروی دریایی بدنبال تحقق این دیپلماسی است.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که کاخ سفید رفته رفته خود را آماده می‌کند تا با احتمال عدم تحقق اهداف اوکراین در حملات بهاری این کشور به روسیه، روبه‌رو شود.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
یک مدرس اقتصاد گفت: نگاه کارشناسی به عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم و عدم تحقق وعده های دولت نشان می دهد سختی های معیشتی مردم با شدت بیشتری افزایش یافته و منجر به نارضایتی شده است.
رئیس هیأت مذاکره کننده یمن از عدم جدیت کشورهای متجاوز در خصوص تحقق صلح در یمن انتقاد کرد.
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن اشاره به عدم تحقق مالیات بر خانه‌های خالی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: متأسفانه دلیل اصلی این موضوع به عدم تکمیل سامانه املاک و اسکان برمی‌گردد.
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن اشاره به عدم تحقق مالیات بر خانه‌های خالی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: متأسفانه دلیل اصلی این موضوع به عدم تکمیل سامانه املاک و اسکان برمی‌گردد.
سقوط به پیش‌مقدماتی جهانی به دلیل عدم تحقق وعده مسوولان در انتظار تنیس ایران است.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: علت عدم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این است که هر فرد به ظن خود از آنها استنباط کرده لذا باید با وفاق در این باره، تا به درک صحیح دست یابیم.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت عدم تحقق وعده‌هایش انتقاد کرد که در این فیلم مشاهده می‌کنید
هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره عدم تحقق برخی وعده‌ها و ادامه دار شدن مشکلات مالی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
صدراعظم آلمان با ابراز تاسف نسبت به عدم حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست، از مسکو خواست پیشنهادات خود برای تحقق صلح در اوکراین را ارائه دهد.
میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید! این درآمد تحقق پیدا نمی‌کند، ما روی تحقق ۶۶ درصد این منابع حساب کرده ایم بنابراین ۲۰۰ همت در این تبصره عدم تحقق داریم. نمی‌توانیم از آسمان بیاوریم.
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.
شرکت اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید آیفون‌های جدید خود در سال جاری پس از عدم تحقق رشد پیش بینی شده تقاضا متوقف می‌کند.
ایجاد امید و توقع، درصورتی ممدوح است که با تخلف از وعده و عدم تحقق توقعات، همراه نشود وگرنه سکوت و وعده ندادن به‌مراتب بهتر یا به‌عبارتی کم‌هزینه‌تر است. از طرفی وعده منطقی دادن و عمل به آن، به‌شدت در جلب و تقویت سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی مؤثر است.
نماد شپنا اعلام کرد بیش از ۴۸ درصد سهم پتروشیمی اصفهان و بیش از ۱۷ درصد سهام شرکت نفت سپاهان را خریده و این سرمایه گذاری ها در راستای تبدیل شدن به هلدینگ پترو پالایشی شپنا است.
مستند شرعی و قانونی حق محروم کردن بدحجابان از حقوق اجتماعی قبل از محاکمه و محکومیت را تبیین کنید ؟ با فرض تحقق جرم مشهود در خصوص اینگونه بانوان ؛آیا ادارات و مامورین بانکها و شهرداری ها حق مداخله در این موضوع را دارند ؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ