مرکز پژوهش های مجلس انفعال و عملکرد ضعیف دستگاه های مجری قانون را از مهمترین چالش های اجرایی واگذاری مؤسسات پژوهشی غیرحاکمیتی به بخش غیردولتی برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو به دلیل عدم تعیین تکلیف سایر معرفی‌شدگان و دستور قضایی لغو گردید.
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
عباس عبدی در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر نوشت: قدری به کیفیت بپردازید. تهدید اثر عکس دارد، کاش این را می‌فهمیدند.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
به دنبال استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت که به رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او منجر شد، رئیس‌جمهوری «مهدی نیازی» را به عنوان سرپرست وزارت صمت معرفی کرد.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
کیفرخواست ۵ مدیردولت سابق صادر شد/ درخواست مبادله اسدالله اسدی با جاسوس/ علت عدم صدور حکم اعدام برای متهمان پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی/دادگاه نیلوفر حامدی و الهه محمدی به زودی تعیین وقت می‌شود
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تعیین سقف قیمت فراورده‌های نفتی روسیهاز سوی اتحادیه اروپا تصریح کرد: این اقدام باعث عدم تعادل در بازار انرژی می شود.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند برابر ماده ۱۰ این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی و... رویرو خواهند شد.
عدم تعیین تکلیف مجوزهای ثبت محور و اعلانی از طرف وزارت اقتصاد فضای اقتصادی کشور را از رونق می اندازد. بسیاری از کسب و کارها نیاز به مجوز ندارند این بروکراسی های طولانی برای فعالان اقتصادی مشکل ساز می شود.
سخنگوی شبه نظامیان قسد وابسته به امریکا از شروطی که ترکیه برای عدم حمله به شمال سوریه تعیین کرده است، پرده برداشت.
بارسلونای تحت هدایت ژاوی هنوز آماده درخشش در مسابقات مهم و تعیین کننده نیست.
نامزد ریاست کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به رئیس این کمیته خواستار تعیین تکلیف نهایی اش برای حضور یا عدم حضور در انتخابات این کمیته شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: ذینفعان چک می‌توانند از این پس «اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد» را در قبال چک‌های ثبت ‌نشده در این سامانه از شعب بانک‌ها درخواست کنند.
نمایندگان مجلس، نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی را از حکم قانون شفافیت قوای سه گانه مستثنی کردند و با مجازات درجه ۶ عدم اجرا یا اجرای ناقص قانون شفافیت قوای سه‌گانه موافقت کرده و مسئولیت اجرای این قانون را به عهده بالاترین مقام دستگاه قرار دادند.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ