حق پخش لیگ عربستان با مبلغی به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان به شبکه اس‌اس‌سی واگذار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده ۴قلو‌ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از واگذاری رایگان مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو به بالا خبر داد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
میثم مظفر با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، گفت: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های این پایانه تأکید کرد.
در برنامه هفتم توسعه تاکید شده واگذاری اراضی ملی به اشخاص صرفا به صورت اجاره حق بهره برداری یا حق انتفاع مشخص در دوره معین و در قالب طرح مصوب صورت می پذیرد.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
زیباکلام گفت: در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
علی جدی یکی از نمایندگان مجلس است که می‌گوید: «من هرگز چیزی درباره تفویض حق قانون‌گذاری مجلس به شورای عالی فضای مجازی نشنیده‌ام. اگر قانونی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فضای مجازی، مورد نیاز باشد، این قانون توسط مجلس تصویب می‌شود و نه شورای عالی فضای مجازی یا هر نهاد بالادستی دیگری.»
حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) معتقد است که واگذاری حق میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر یک فساد آشکار بود.
میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران، در این خصوص می‌گوید: یکی از مصوبات قدیمی شورای شهر تهران درباره حق بهره‌برداری از املاک شهرداری است که براساس آن شهرداری تهران حق ندارد اموال و املاک خود را بدون مجوز شورای شهر تهران به اشخاص ثالث واگذار کند، اما متأسفانه شاهد هستیم که در مناطق ۲۲ گانه ساختمان‌های زیادی واگذار شده که فاقد مجوز شورای شهر تهران است.
کولایی گفت: در میان حدود ۵۰ کشور اسلامی در جهان، فقط در کشور ایران قانون حجاب اجباری وجود دارد که در طول چهار دهۀ گذشته ناکارآمدی و آسیب‌زا بودن آن اثبات شده است. زنان ایرانی باید مانند همۀ کشورهای اسلامی دیگر از حق انتخاب آزاد پوشش خود برخوردار شوند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا بازی بسیار مهمی داریم زیرا در بازی قبلی با وجود اینکه بازیکنان خوب بازی کردند ولی نتیجه را واگذار کردیم.
باشگاه پرسپولیس تصمیم به واگذاری دوباره تبلیغات محیطی به سازمان لیگ گرفت.
زمان اعلام نتایج کنکوری سراسری
بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود که متولیان کشتی با نگاهی تدارکاتی به این میدان بین المللی، همچنان در اندیشه فتح رقابتهای جهانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ