عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) معتقد است که واگذاری حق میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر یک فساد آشکار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیش از شروع فصل جدید از نحوه جدایی روملو لوکاکو ابراز تأسف کرد.
آندره‌آ جیانی از اتفاقاتی که برای تیم ملی والیبال ایران در آمریکا رخ داده ابراز تأسف کرد.
وزیر امور خارجه مصر درباره لغو نشست اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب پس از بازگشت سوریه در اتحادیه ابراز تأسف کرد.
قالیباف با ابراز تأسف از اینکه نوع نظارت در برخی دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود، تصریح کرد: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده و لذا می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود تا مشکلات کشور زودتر برطرف شود البته که این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.
وزیر خارجه آمریکا در خصوص عدم دیدار وزیر دفاع چین با همتای آمریکایی وی ابراز تأسف کرد.
سرمربی استقلال از اینکه تیم او نمی تواند در هفته پایانی برای قهرمانی بجنگد، ابراز تأسف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأسف از برخورد خشونت‌آمیز پلیس فرانسه با تظاهرکنندگان روز کارگر، به دولتمردان فرانسوی توصیه کرد که صدای معترضان را شنیده و از توسل به خشونت پرهیز کنند.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با ابراز تأسف عمیق خود از افشای اسناد محرمانه پنتاگون در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد بایستی دولت آمریکا تدابیر جدی اتخاذ کند.
هواداران منچسترسیتی در دیدار امروز مقابل لیورپول شعارهایی علیه یورگن کلوپ سر دادند و باشگاه سیتی با صدور اطلاعیه‌ای این شعارها را محکوم کرد.
وزارت خارجه فرانسه با ابراز تاسف از تصمیم مسکو مبنی بر تعلیق عضویت و مشارکت در پیمان «استارت نو»، از روسیه خواست که مسئولانه رفتار کند!
توماس باخ از درگذشت ورزشکاران و اعضای جامعه المپیک و مردم در زلزله ترکیه و سوریه ابراز تأسف کرد.
سیداحمدرضا دستغیب طی پیام‌های جداگانه به روسای دیوان محاسبات کشورهای ترکیه و سوریه از وقوع زلزله در این کشورها ابراز تاسف کرد.
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به زلزله شدید امروز در ترکیه و سوریه به ابراز تأسف بسنده کرد.
نخست وزیر سوئد یک روز پس از «قرآن‌سوزی» در جریان تظاهرات هواداران راست افراطی مقابل سفارت ترکیه در استکهلم، به این واقعه واکنش نشان داد و از آن ابراز تاسف کرد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین بابت شکست غیرمنتظره تیمش برابر عربستان سعودی ابراز تأسف اما تأکید کرد که مردانش هنوز هم شانس صعود دارند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن ١٩ نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.
نخست وزیر سابق قطر از «تلاش های دور و نزدیک» برای شکست میزبانی قطر در جام جهانی فوتبال 2022 ابراز تأسف کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان از اظهارات جوبایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از اغتشاشاگران ابراز تاسف کرد.
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از اظهار نظرهای اعضای تیم ذوب آهن گفت: مسائل داوری استقلال چه ربطی به آنها دارد؟
وزارت خارجه ترکیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از عدم تمدید آتش بس در یمن ابراز تاسف کرد.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از عدم دستیابی به توافق برای تمدید آتش بس در این کشور ابراز تاسف کرد.
باشگاه اتلتیکو مادرید از درگیری بین یکی از بازیکنان این تیم و گروهی از هواداران افراطی ابراز تاسف کرد و گفت تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با خاطیان به شدت برخورد می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تأسف از شهادت و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان بیگناه افغانستانی در انفجارهای تروریستی در شهر کابل، این حملات تروریستی را قویاً محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تأسف از شهادت و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان بیگناه افغانستانی در انفجارهای تروریستی در شهر کابل، این حملات تروریستی را قویاً محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ