کولایی گفت: در میان حدود ۵۰ کشور اسلامی در جهان، فقط در کشور ایران قانون حجاب اجباری وجود دارد که در طول چهار دهۀ گذشته ناکارآمدی و آسیب‌زا بودن آن اثبات شده است. زنان ایرانی باید مانند همۀ کشورهای اسلامی دیگر از حق انتخاب آزاد پوشش خود برخوردار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسر الهه محمدی، در اکانت توئیتر خود نوشت: دومین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی سه‌شنبه ۳ مرداد و الهه محمدی چهارشنبه ۴ مرداد به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.
تنش بین یوگنی پریگوژین، رئیس گروه خصوصی نظامی واگنر و وزارت دفاع روسیه به نقطه جوش رسید و رهبر واگنر اعلام کرد به تلافی حملات صورت‌گرفته علیه نیروهایش از سوی وزارت دفاع، انتقام می‌گیرد. حال شرایط در روسیه بحرانی شده است.
ملی‌پوش ووشوی زنان ایران برای پیگیری تمرینات خود راهی چین شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات الهه محمدی، با حضور قاضی، نماینده دادستان، متهم و وکلای انتخابی وی برگزار شد.
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظردادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.
مجلس ششم مجموعه‌ای از چهره‌هایی است که به اشکال گوناگون یا شناخته‌شده بودند یا در گذر زمان به چهره‌های شناخته‌شده بدل شدند. از مهدی کروبی، بهزاد نبوی، محسن آرمین، جمیله کدیور، الهه کولایی، سیدمحمدرضا خاتمی، مجید انصاری، سیدهادی خامنه‌ای، احمد بورقانی، علی مزروعی گرفته تا محسن صفایی‌فراهانی، احمد پورنجاتی، ابوالقاسم سرحدی‌زاده، بهروز افخمی، جواد اطاعت و علی تقی‌زاده و فاطمه حقیقت‌جو، سهیلا جلودارزاد و بسیاری دیگر.
همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگار زندانی از انتقال ۵ زندانی سیاسی زندان قرچک به بند زنان زندان اوین خبر داد.
همسر نیلوفر حامدی، روزنامه‌نگار زندانی از انتقال ۵ زندانی سیاسی زندان قرچک به بند زنان زندان اوین خبر داد.
الهه منصوريان اعلام كرد بعد از بازى هاى آسيايى هانگژو آخرين مسابقه اى است كه در آن شركت مى كند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در عفو‌های معیاری پرونده‌ها با شرایط انطباق داده می‌شود. ما نه می‌گوییم خبرنگار یا سلبریتی و ... است. این بد است که می‌گویند اقای سخنگو گفت خبرنگار و فلانی در جایی گفته اصلا خبرنگاری را بازداشت نکردیم. هرکسی که مشمول باشد انجام می‌شود.
الهه محمدی و نیلوفر حامدی به زندان قرچک منتقل شدند
ملی پوش ایران در دسته ۷۱ کیلوگرم بانوان ایران نتوانست در حرکات یک ضرب و دوضرب مسابقات جهانی به موفقیتی دست پیدا کند.
الهه کولایی بازداشتش را تکذیب کرد.
نماینده دسته ۷۱ کیلوگرم تیم وزنه برداری بانوان کشورمان به عنوان ششمی رقابتهای قهرمانی آسیا دست یافت.
دختر وزنه بردار ایران در گروه B دسته 71 کیلوگرم موفق به کسب عنوان نخست با رکورد 183 کیلوگرم شد.
بخشی از صحبت‌های الهه کولایی در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر را در این ویدئو مشاهده کنید.
الهه کولایی گفت: ما نماز و روزه اجباری در کشور نداریم! گشت نماز، گشت روزه درست نشده است. امکان اجبار انسان‌ها به آنچه چیزی که باور ندارند با واقعیت‌ها و سرشت انسانی تطابق ندارد.
ملی‌پوش تفنگ گفت: وضعیت در سه وضعیت ۵۰ متر متفاوت است چون ما در این ماده فشنگی برای تمرین نداشتیم و مسلما وضعیت نرمالی نسبت به حریفان نداریم.
کانال تلگرامی روزنامه هم‌میهن نوشت: الهه محمدی پس از احضار تلفنی به سوی محل بازجویی در حال حرکت بود که در طی مسیر بازداشت شد.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: لیگ با موفقیت و قدرت آغاز شده، سطح رکوردها بالا و رقابت فشرده است.
وضعیت غربالگری یارانه بگیران حکایت از آن دارد که اگرچه برخی از افراد در بخشی از اطلاعات کشور، جزو ۳ دهک کم درآمد جامعه محسوب می شوند اما در پایگاه رفاه ایرانیان جزو دهک دهم هستند.
نكات كليدى درباره استفاده رمز ارزها در جهان متاورس
در شرایطی که کولایی در همایش مطالبات زنان در آغاز قرن جدید، در باره مسائلی چون مهاجرت زنان، گشت ارشاد و... صحبت می کرد، ناگهان یکی از مسوولان، نشست را بر هم‌زد. میکروفن کولایی خاموش شد.
رئیس کمیته زنان خانه احزاب ایران نسبت به حواشی مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سخنرانی الهه کولایی در همایش مطالبات زنان در قرن جدید توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ