میثم مظفر با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، گفت: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شایعه‌پراکنی پیرامون یکی از موقوفات قزوین و نسبت دادن آن به ریاست این سازمان جوابیه‌ای صادر کرد.
سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص شایعه‌پراکنی پیرامون یکی از موقوفات قزوین و نسبت دادن آن به ریاست این سازمان جوابیه‌ای صادر کرد.
درحالی که مدتها از تفاهم نامه واگذاری مسابقات رشته اسکی کوهستان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و کسب عضویت در فدراسیون جهانی می گذرد اما همچنان ورزشکاران این رشته بلاتکلیف هستند.
درحالی که مدتها از تفاهم نامه واگذاری مسابقات رشته اسکی کوهستان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و کسب عضویت در فدراسیون جهانی می گذرد اما همچنان ورزشکاران این رشته بلاتکلیف هستند.
همچنین وزیر میراث فرهنگی که اولین روزِ هفته صنایع دستی را در اصفهان آغاز کرد، با اشاره به مشکلات هنرمندان صنایع دستی گفت: تمام تلاشمان این است که رونق تولید ایجاد و در کنار آن باید بزرگان و هنرمندان این حوزه را تکریم کنیم.
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: یکی از اشتباه ها در واگذاری بنگاه ها دولتی به بخش خصوصی این بود که از صنایع مادر آغاز شد و واجد مشکلاتی در سیاست خصوصی سازی شد؛ این تجربه تلخ نباید تکرار شود.
واگذاری مسوولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور، یکی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.به گفته بسیاری از کارشناسان، انتخابات اصلی‌ترین و بارزترین وجه رقابت سیاسی است که امروزه در دنیا به عنوان نماد شرکت مردم در سرنوشت خود و مظهر آزادی شناخته می‌شود.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات از آغاز واگذاری ۷۰۰دستگاه موتورسیکلت برقی تولید داخل در ناوگان پست کشور خبر داد.
با توجه به اینکه یک سال از دستور رئیس جمهور برای واگذاری خودروسازان می گذرد؛ معاون وزیر صمت می گوید دولت تمام کارهای مربوط به واگذاری سهام تودلی را انجام داده اما کسی حاضر به خرید نیست.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
وزیر اقتصاد شرط واگذاری خودروسازان را ارائه یک برنامه بلندمدت اصلاحی برای صنعت خودرو از سوی وزارت صمت اعلام کرد و گفت که نمی توانیم برای همیشه خودروها را در بورس عرضه کنیم.
با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
سیاست اخیر شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه‌های ویلایی و یک طبقه باعث افزایش هزینه‌ها و اتلاف منابع می‌شود.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: تعدادی از خانه‌های بزرگ منطقه یک تهران به عده‌ای خاص واگذار شده است.
یک مقام ارشد سودانی مدعی شد که رئیس شورای حاکمیتی این کشور در بازه زمانی حداکثر ۱۵ روزه تصمیماتی را در خصوص کناره گیری خود اتخاذ خواهد کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در چند سال گذشته با معضلاتی در حوزه خصوصی سازی مواجه بودیم که اکنون باید به‌طور حتم اقدامی در راستای تجدیدنظر مراحل انجام واگذاری‌ها و قواعد آن باید انجام شود.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد، گفت: شاید به دلیل جابه‌جایی وزیر صمت واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا به تعویق بیفتد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از پاشنه آشیل‌های بازار سرمایه قیمت گذاری دستوری است و قیمت گذاری دستوری موجب شده است تا آینده شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه بلاتکیف و تیره شود.
مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان و ادویه‌ها می‌توانند سطح فشار خون را کاهش دهد، بنابراین ممکن است بخواهید این موارد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توجه کنید که قبل از مصرف هر یک از این گیاهان ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.
هوای قابل قبول تهران در بیشتر مناطق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ