حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز تحت تاثیر حضور یک چهره ویژه قرار داشت.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
تمرینات تیم فوتبال سپاهان به شکلی جدی این روزها در کمپ ترکیه ادامه دارد.
پس از تمرین پر خبر دیروز، کمپ مرحوم حجازی امروز در آرامش کامل، شاهد یک اتفاق خوب بود که سرمربی استقلال در متن ماجرا بود.
نصب چنین بنرهایی در حوزه ریاست یک فرد در وصف و تمجید از خودش، بی سابقه است
لیونل مسی پس از یک فصل پر از حاشیه و تصمیم انتقال به لیگ حرفه‌‎ای آمریکا، در کمپ تیم ملی آرژانتین حضور دارد.
اردوی تیم ملی فوتبال زنان فردا خاتمه می باید و زمین شماره یک کمپ تیم های ملی به تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی تحویل می شود.
بازیکنان استقلال یک روز پس از اعتصاب و تحریم تمرین، در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کردند.
در حمله گروهی ناشناس با چاقو به یک کمپ آوارگان در نیجریه، ۸ نفر از جمله چند کودک کشته و ۸ فرد دیگر نیز زخمی شدند.
استقلال بعد از شکست دو بر یک در برابر سپاهان تمرینات خود را برای دیدار با ملوان از امروز در کمپ ناصر حجازی از سر گرفت.
رئیس انجمن پارادوچرخه سواری از اعزام یک ورزشکار به کمپ تمرینی سوییس خبر داد و گفت: بهروز فرزاد به عنوان تنها نماینده پارادوچرخه سوار ایران برای شرکت در کمپ تمرینی بهمن ماه عازم سوییس می شود.
چهره ویژه اتفاقات روز گذشته کمپ ناصر حجازی هواداری بود که با صدای بلند و لحنی عجیب جلوی اعضای هیات مدیره و برخی بازیکنان ایستادگی می‌کرد!
با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
نساجی یک بار دیگر بعد از شکست استقلال در حال پیدا کردن خود و نمایش شایسته در بازی های لیگ برتر است.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
تمرین امروز تیم ملی یک روز خوب برای عکاسان حاضر در کمپ الریان بود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم عنوان کرد به دنبال ساخت یک کمپ مجهز ورزشی و بهبود کیفیت زمین‌های تمرینی‌شان هستند.
سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ قطر تمرینات خود را زیر نظر دستیاران کارلوس کی‌روش در مجموعه پِک پیگیری کردند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت برنامه‌های تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی را تشریح کرد و از انجام یک بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.
امیری که چالش بسیار سختی را پشت سر گذاشته حالا برای تجربه دومین جام جهانی خود به آب و آتش می‌زند.
اوِر مابیل، ستاره تیم ملی استرالیا، در یک کمپ پناهندگان در کشور کنیا بزرگ شده اما با طی کردن مسیری عجیب و غریب حالا منتظر است با پیراهن استرالیا در جام جهانی قطر به میدان برود.
تیم ملی جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا که شهریور ماه در بیشکک برگزار می شود تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی دنبال می کند.
همانطور که سال گذشته هم در اردوی جهانی اسلو دکتر روانشناس در کنار ملی‌پوشان کشتی بود، از دو اردوی گذشته نیز یک روانشناس در خانه کشتی مستقر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ