هدف «Breeze» با ارزیابی و کنترل بی‌وقفه شرایط خواب، این است که با استفاده از ترکیبی از صدا‌های تنظیم‌شده با امواج مغزی و توصیه‌های شخصی‌شده مراقبت از خواب، به کاربران کمک کند راحت‌تر بخوابند و سرحال‌تر از خواب بیدار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
آمریکا، انگلیس و استرالیا آزمایش‌های نظامی با کمک فناوری هوش مصنوعی را به منظور ردیابی اهداف انجام دادند.
فناوری جدیدی توسعه یافته که به بیماران مبتلا به سرطان کمک می کند غذا را ببلعند.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: تجربه نخبگان علوم انسانی به استقرار حکمرانی اقتصاد دانش بنیان کمک می‌کند.
طبیعت یک منبع بزرگ الهام و فناوری نانو روشی هیجان انگیز برای به کارگیری درس‌های آن است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی هستند گفت: با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.
معاون سیاست گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: هدف معاونت علمی کمک به تجاری سازی محصولات دانش بنیان است.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: زیست فناوری می‌تواند در طی ۴ سال، به میزان ۳ میلیارد دلار از واردات مواد غذایی را کاهش دهد.
یک فناوری عجیب و غریب به خانواده عزادار این امکان را می‌دهد که از اعماق قبر با فرد تازه درگذشته حرف بزنند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
فناوری ناسا می‌تواند نیمار را از مصدومیت خلاص کرده و او را به رقابت‌ها برگرداند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری کمک داور ویدیویی برای اعلام دقیق و سریع ترِ آفساید، بهره خواهد برد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان در حدی آمادگی پیشرفت دارند که می‌توانند در اقتصاد کشور اثرگذار باشند.
توسعه فناوری‌ها و تولید تجهیزات کلیدی و پرمصرف زنجیره مدیریت پسماند از موضوعاتی است که در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به آن پرداخته شده است.
محصولی دانش بنیان با کمک فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید شد که امکان بازدهی بیشتر برای تولید محصولات زراعی را به کشاورزان می‌دهد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان با استفاده از فناوری مکان محور می توانند به مدیریت هوشمند شهرها کمک بسزایی کند.
با کمک دانش‌بنیان‌ها در سه سال گذشته ۱۵۰ طرح کلان ملی فناوری در حوزه‌های مختلف تجاری‌سازی شد.
طی یک سال اخیر به کمک کارگزاران فناوری ۲۱۵ تقاضای صنعتی که با تولیدات یا خدمات حوزه نانو مرتبط بودند؛ دریافت و به شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شد.
به کمک فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برداشت گیاهان بوته‌ای مقاوم با بهره‌مندی از فناوری بذر هیبری امکان پذیر شد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان و خلاق در صدد هستند چالشهای حوزه کشاورزی را رفع کنند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.
مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ