معاون سیاست گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: هدف معاونت علمی کمک به تجاری سازی محصولات دانش بنیان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کسر از خدمت سربازی، حمایت از پسادکتری، کمک به تجاری سازی محصولات، حمایت تا سقف ۳۰۰میلیون از استارت اپها بخشی از حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رود.
آمار‌ها به روشنی نشان می‌دهد که ورود به پیمان شانگهای گرچه ممکن است مزایای قابل‌توجهی در حوزه‌های سیاسی و امنیتی برای ایران به‌ارمغان آورد، در حوزه اقتصادی به رشد و توسعه ایران کمک شایانی نخواهد کرد. دولت برای فعال‌کردن تولید کشور، باید رابطه با دو گروه از کشور‌ها را دنبال کند. گروه اول کشور‌هایی هستند که به‌صورت سنتی با ایران مبادله بالایی دارند.
شهردار تهران بیان کرد: ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم. امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهر‌ها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهر‌ها هستیم.
وزیر دفاع روسیه امروز در دیدار با همتای کوبایی خود گفت: مسکو آماده کمک به کوبا در مواجهه با محاصره تجاری و اقتصادی آمریکا است.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، سامانه مدیریت آموزش مجازی را طراحی و تجاری‌سازی کند.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است محصولات دانش‌بنیان را برای کمک به نابینایان طراحی و تجاری‌سازی کند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
اخیراً در رابطه با مسأله حجاب، به اماکنی که قانون را رعایت نکنند اخطار پلمپ داده می‌شود. به درستی یا نادرستی آن کاری نداریم و اینکه اصولاً این اقدام عملی هست یا نه؟ یا روش درستی برای مراعات و اجرای آن به حساب می‌آید و اصولاً به مقابله با بدحجابی کمک می‌کند یا نتیجه عکس می‌دهد هم موضوع بحث نیست؛ اما همین قانون آیا بدون تبعیض در مورد همه مجتمع‌ها و اماکن، رعایت و با همه یکسان برخورد می‌شود؟ آیا هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن مجتمع تجاری یا اداره یا سازمان یا مطب یا … متعلق به کیست؟
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: وزیر نفت با تجارب مثبت خود، در دو سال گذشته گام‌های موثری در زمینه ارتباطات جهانی در صنایع نفت و گاز برداشت.
بخش خصوصی خریدار گواهی سپرده نفت خام با پیدا کردن بازارهای جدید به افزایش مبادی فروش نفت کشور اقدام می کند و این بازاریابی جدید و غیرانحصاری اتفاق خوبی را رقم می زند. در واقع خریداران این گواهی ها تبدیل به بازاریاب های نفتی کشور می شوند و این امر کمک کننده خواهد بود.
مقامات ارشد اوکراینی با کمک اطلاعات غربی، ماهواره‌های تجاری و شبکه‌ای از پارتیزان‌ها که برای تضعیف اشغال روسیه تلاش می‌کنند، گفتند که «مقاصد فوری مسکو» در کانون توجه آن‌ها قرار گرفته است. روس‌ها در حال جمع‌آوری ده‌ها‌هزار سرباز (از جمله سربازان وظیفه از بسیج توده‌ای در پاییز گذشته) درست خارج از برد موشک‌های دقیق ساخت آمریکا هستند. شرایط نشان می‌دهد که روس‌ها می‌توانند برای محاصره نیرو‌های اوکراینی در سراسر مناطق دونتسک و لوهانسک آماده شوند.
کمک هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
عربستان سعودی نگران است که اهمیت فزاینده ایران در چنین بلوک‌های تجاری و امنیتی جایگزینی به آن کشور کمک کند تا تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب را دور بزند و ایران بتواند به فعالیت‌های منطقه‌ای خود ادامه دهد.
صندوق حمایت از توسعه زراعت در دیمزارهای کشور، براساس قانون تجارت در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری شهر تهران به ثبت رسید.
عضو کمیسیون انرژی گفت: سوآپ گاز را می‌توانیم از روسیه و ترکمنستان انجام دهیم. این کشور‌ها عضو سازمان همکاری شانگ‌های هستند و در منطقه  اوراسیا واقع شده اند، همکاری با آن‌ها می‌تواند منافع ما را تأمین کند و مزیت‌های زیادی برایمان دارد. با توجه به اینکه الان تحت تحریم هستیم، این روابط می‌تواند در بخش تجارت و اقتصاد کمک کننده باشد و به خنثی سازی تحریم‌ها بپردازد.
با کمک دانش‌بنیان‌ها در سه سال گذشته ۱۵۰ طرح کلان ملی فناوری در حوزه‌های مختلف تجاری‌سازی شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد برد مقابل هوادار از چندین جهت به آنها کمک کرده است.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.
شهردار اصفهان: گروه بهمن با تنوع بخشی محصولات در حوزه خودروهای تجاری می تواند کمک شایانی به توسعه ناوگان شهری کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ