جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری کمک داور ویدیویی برای اعلام دقیق و سریع ترِ آفساید، بهره خواهد برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی ترکیبی شدند که با خاصیت ضدباکتریایی و خودترمیم‌شونده در التیام و ترمیم زخم‌ها کاربرد دارد.
تراپیست-۱سی با دمای تقریبا ۳۸۰ کلوین در روز، خنک‌ترین سیاره فراخورشیدی سنگی به شمار می‌رود که تاکنون براساس انتشار حرارتی شناسایی شده است. دقت لازم برای این اندازه‌گیری‌ها، کاربرد تلسکوپ فضایی جیمز وب را در شناسایی سیارات فراخورشیدی سنگی نشان می‌دهد که از نظر اندازه و دما به سیاره‌های منظومه شمسی ما شباهت دارند.
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلیدهای فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کدها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می روند.
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
بعد از معرفی ربات چت گفتگو توسط شرکت اپن‌ای‌آی و توجه کاربران زیادی به آن، شرکت‌های مختلف تلاش کردند تا از این مسابقه عقب نمانند در همین راستا گوگل اعلام کرد که ربات گفت و گوی هوش مصنوعی خود با نام بارد را به‌روزرسانی می‌کند تا به کاربر کمک کند کدی را برای توسعه نرم‌افزار بنویسند.
راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
این پوست مصنوعی را در پروتز‌ها هم می‌توان به کار برد و روش‌های جدید احساس کردن و حسگری اشیاء را در اختیار معلولان می‌گذارد.
دسکتاپ‌های همه‌کاره‌ی جدید HP در چند نسخه با پردازنده‌ی AMD Ryzen ۷ ۷۷۳۰U یا پردازنده‌ی نسل سیزدهم اینتل Core i۷ ۱۳۵۵U و گرافیک یکپارچه‌ی اینتل یا AMD عرضه می‌شوند.
شرکت اپل اخیرا اختراعی در رابطه با شارژ معکوس دو وجهی موبایل ثبت کرده که می‌تواند تلفن همراه را به شارژر لوازم جانبی بدل کند.
مربی جدید نفت مسجدسلیمان می گوید که تمام مطالبات سه سال اخیر را به تیم سابقش یعنی استقلال ملاثانی بخشیده است.
مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.
مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ را احیا کرد. اما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده علاقه ای به بازگشت به توئیتر ندارد و شبکه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کرده است.
چندین کاربر آیفون 14 و آیفون 14 پرو تا کنون گزارش کرده اند که زمانی که سوار ترن هوایی شهربازی می شوند، تلفن همراه آنها به اشتباه بروز تصادف را تشخیص می دهد.
پژوهشی جدید هشدار داده گرمای انگشتان کاربر تا یک دقیقه پس از تایپ کردن آن روی کیبورد، می تواند برای کشف پسورد توسط هکرها به کار رود.
شرکت لنوو از عینک جدیدی رونمایی کرده که محتوای نمایشگر رایانه را روی لنزهای خود و در برابر چشمان کاربر قرار می دهد تا حریم خصوصی وی را بهتر حفظ کند.
رگولاتوری چین در حوزه حمل و نقل هوایی با هدف تهیه یک نقشه راه به منظور توسعه کاربرد پهپاد در حوزه‌های مختلف، قوانین جدیدی را تدوین کرده است.
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری آمریکا (NIST) در تحقیقی جدید نشان دادند ابری از اتم ها را می توان به عنوان دریافت کننده امواج ویدئویی به کار برد.
وبگاه الجزیره گزارش داد: از زمانی که عبدالفتاح السیسی، مفهوم «جمهوری جدید» را در یکی از سخنرانی خود در سال گذشته به کار برد، تغییر پرچم و نشان دولتی این کشور در محافل سیاسی مطرح شده است.
شاخص کل بورس شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
یک کاربر توئیتر از سخنان دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان مبنی بر اینکه«اگر کسی خرید غیرمنطقی نان انجام دهد، رصد می‌شود»، انتقاد کرد.
با توجه به الزامات قانونی، یک امتیاز محسوب می‌شود و تغییر سینما از کاربری فرهنگی به کاربری تجاری صرف، دستاورد مالی قابل توجهی برای مالکان و البته ضایعه‌ای برای اهالی فرهنگ رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ