نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید این باشگاه در نقل و انتقالات فعالیت زیادی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر برای انجام برخی از امورات باشگاه استقلال، راهی ساختمان فدراسیون شد.
رئیس فدراسیون تنیس در نشست با مدیرعامل رعد پدافند هوایی تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای این ورزش بهره برده و شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در سیزم هم باشیم.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
رأی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در رابطه با تیم هندبال نخلستان دشتستان اعلام شد که براساس آن مدیرعامل این باشگاه ۵ سال از فعالیت در هندبال محروم شد.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
مدیرعامل باشگاه سپاهان از ادامه همکاری قطعی سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم و رد پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی خبر داد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتور برای سرمربیگری پاکو خمز در تیم ملی را تکذیب کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
به تازگی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نشستی را با مهدی تاج برگزار کرد و در این نشست خواستار جذب یک مربی خارجی تمرین دهنده شده است.
ایوب بهتاج برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری ثبت نام کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت، اگر قرار به برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی است، فدراسیون به قراردادها ورود کرده و مسابقات کشتی فرنگی نیز با قراردادهای برابر با آزاد برگزار شود.
فدراسیون فوتبال ایران اطلاعیه‌ای را در خصوص حضور ایران در جام جهانی منتشر کرد.
مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال محروم بوده و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
رسول خطیبی در قامت مدیرعامل در انتخابات فدراسیون حضور یافت تا تجربه ای جدید برایش ثبت شود.
مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با تأخیری یک ساعته در انتخابات فدراسیون حضور پیدا کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
مدیرعامل پرسپوليس با حضور در محل انتخابات فدراسیون فوتبال، درباره انتقال کاوه رضایی نیز صحبت کرد.
آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس و اسکواش با حضور مسئولان دو فدراسیون و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ