تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور هرگونه درخواست یا نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتور برای سرمربیگری پاکو خمز در تیم ملی را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی از صفحات خبر از حضور ایگالو در تبریز داده بودند که این موضوع به وقوع نخواهد پیوست.
برخلاف شایعات منتشره، محمد انصاری در ترکیب هیئت‌مدیره ذوب‌آهن حضور ندارد.
ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
خبر حضور آرش برهانی در کادر فنی تیم امید صحت ندارد و او دستیار رضا عنایتی نخواهد شد.
در اطلاعیه دفتر محسن رضایی آمده است: "دکتر محسن رضایی، هیچگونه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس را ندارد و گمانه زنی‌ها در این رابطه کذب است".
یک رسانه مصری مدعی شد که کریستیانو رونالدو شایعات درخصوص بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.
رسانه های فرانسه خبر علاقه المپیک مارسی به مهدی طارمی را تکذیب کردند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال، حضور در رقابت‌های لیگ عربستان با تیم ذخیره به دلیل فشار بازی‌ها در دوره جاری را تکذیب کرد.
پس از اینکه مهدی تاج دیروز حضور هکتور کوپر سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت ایران تکذیب کرد، صبح امروز رسانه‌های اسپانیایی از پاکو خمس سرمربی فعلی تراکتور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام بردند.
شایعاتی مبنی بر حضور سردار آزمون در تیم‌های میلان و یوونتوس به گوش می‌رسد.
بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور شایعاتی درباره حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال منتشر شد که باشگاه گل‌گهر سیرجان قویاً این اخبار را تکذیب کرد
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شایعات حضور یزدانی در سپاهان واکنش نشان داد.
سرمربی نیوکاسل شایعه اخیر در خصوص احتمال حضور رونالدو در این تیم را رد کرد.
حضور بنزما در فینال جام‌جهانی را تکذیب نشد!
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بازگشت کریم بنزما به این تیم برای ادامه حضور در مسابقات جام جهانی را تکذیب کرد.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ممنوع الخروجی ستاره بلندقامت تیمش را تکذیب کرد.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد یک بار دیگر حضور جواد نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برخی ادعاهای مطرح شده مبنی بر حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: برخی ادعا‌های مطرح شده مبنی بر حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها به هیچ وجه صحت ندارد.
فداحسین مالکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حضور سیف‌العدل در تهران گفت: این یک بحث انحرافی است که با توجه به دخالت آمریکایی‌ها در کشور‌های دیگر مطرح می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ