رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی ۱۰۱ و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
حیدر رضایی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال با محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان برای حضور این مربی در تیم امید تماس برقرار کرده‌اند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون در حال گفتگو و بررسی برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی است، به احتمال حضور یک نایب رئیس تحمیلی برای کمیته بانوان واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در عمان به سر می‌برد، به خبر مذاکره‌اش با برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال به سوالی درباره حضور پرتعداد کارمندان این فدراسیون در قطر پاسخ داد.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم.
ساپینتو هنگام ورود به فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از خبرنگاران بابت تبریک تولد در خصوص اینکه روز تولدش به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده است، گفت: این شغل ما است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کی روش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلا تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کیروش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلال تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!
مدیرعامل پرسپوليس با حضور در محل انتخابات فدراسیون فوتبال، درباره انتقال کاوه رضایی نیز صحبت کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به درخواست کاپیتان اصلی تیم ملی برای حضور در مجمع واکنش نشان داد.
فدراسیون جهانی فوتبال تصویری از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را با یک قلب آبی بازنشر داد.
فدراسیون جهانی فوتبال تصویری از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را با یک قلب آبی بازنشر داد.
نایب‌رئیس زنان هیئت فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
نایب‌رئیس زنان هیات فوتبال استان تهران نسبت به شایعات پیرامون حضور احتمالی‌اش در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
سجادی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای بررسی امکان حضور بانوان در مسابقات لیگ فوتبال خبر داد.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ