مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به عدم تمکین پرسپولیس و افشین پیروانی به دستور موقت واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم اتفاقات دیدار ذوب‌آهن و هوادار در هفته پایانی لیگ برتر را صادر کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار با یحیی گل محمدی عکس یادگاری گرفت.
باشگاه نساجی 24 ساعت پس از ارسال نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، دریافت لایسنس حرفه‌ای را تائید کرد.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتار‌های انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات جدید ریاست فدارسیون کشتی ساعت 9 صبح امروز بعنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
هیأتی از تهران در سفر دو روزه به روسیه با معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه گردشگری امضا کردند.
صبح امروز، سایت رسمی فدراسیون فوتبال از نام ۲۰ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در مسابقات کافا رونمایی کرد.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از حذف تیم ملی از جام جهانی قطر به شغل اصلی خود بازگشت.
فیلم مصاحبه تصویری با محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون را مشاهده می‌کنید.
محمدرضا ساکت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی دیدار کرد. ‌
با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه‌ای دو ساعت و نیمه با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور محمدرضا ساکت جو هیات رئیسه این فدراسیون را به هم می‌ریزد، گفت: خدا کند سناریو عزیزی خادم برای مهدی تاج تکرار نشود.
محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به عنوان آخرین عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانشین مهرداد سراجی شد.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
واعظ آشتیانی درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.
محمدرضا ساکت که در دوره سرمربیگری مارک ویلموتس به سمت دبیرکلی فدراسیون مشغول به فعالیت بود، اکنون بعد از سال‌ها به توضیح این پرونده پرماجرا پرداخته است.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
قیمت نفت برنت پس از سقوط شدیدی که روز گذشته در واکنش به تصمیم اوپک پلاس داشت، ابتدای معاملات روز جمعه را با افزایش آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ