مدیرعامل باشگاه سپاهان از ادامه همکاری قطعی سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم و رد پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، وارد فهرست خرید توماس توخل شده است.
مهاجم فصل گذشته تیم شارلوای بلژیک به تراکتور تبریز پیوست تا خرید بزرگ تابستان فصل جاری باشد.
مدیر برنامه تئون کوپمینرس فاش کرد که یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است.
یک گزینه دیگر به جمع گزینه‌های سرمربیگری تیم خودروساز پایتخت اضافه شد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو است. در حالی که کارلتو بارها تاکید کرده که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران مطرح خود در هفته بیست و نهم لیگ یک استفاده خواهد کرد.
بعد از ناکامی فدراسیون کشتی در دو سال اخیر برای تصاحب یک کرسی موثر در اتحادیه جهانی کشتی، این روزها بحث بر سر معرفی کاندیدای جدید داغ است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد که گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون اکوادور برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده است.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
یکی از مربیانی که به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم ملی از او نام برده شده بود، ضمن تکذیب ارائه برنامه به فدراسیون، با صدور پیامی انصرافش را اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال 7 گزینه داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده اما از هیچ یک از آنها برنامه نگرفته است.
مسئولان فدراسیون فوتبال اعتقادی به گزینه ایرانی ندارند و با مطرح کردن این گزینه‌ها قصد سیاه‌نمایی دارند.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
یک مربی اروپایی دیگر نیز مدنظر فدراسیون است که در ایران فعالیت نکرده اما در کشورهای صاحب سبک حضور داشته است. فدراسیون یک گزینه دیگر به نام دومنیکو تدسکو ایتالیایی داشت که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی بلژیک انتخاب شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال مالزی از مصاحبه و مذاکره با چند مربی از جمله یک گزینه ایرانی برای حضور در تیم ملی فوتسال این کشور خبر داد.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین شهره موسوی در هیات‌رئیس فدراسیون گرفته است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد فرهاد مجیدی سرمربی فعلی تیم اتحاد کلبا جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. این خبر بعد از جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون ایران منتشر شده است.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار نشده و مادامی که این نشست برگزار نشود، انتخاب سرمربی تیم ملی نهایی نخواهد شد، اما یک مربی داخلی گفته می‌شود شانس بالایی در این خصوص دارد.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ