مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با تأخیری یک ساعته در انتخابات فدراسیون حضور پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
رئیس مجلس گفت: با یک ماه تاخیر ۵۰ درصد از دیون گندم کاران پرداخت نشده است. رئیس سازمان برنامه و بودجه حتما باید در این خصوص تدبیر کند.
با وجود حضور اعضای مجمع فدراسیون کارگری از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، هنوز مجمع سالیانه آغاز نشده است.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
مسافران 18 ساعت است که در هواپیما حضور دارند و با تنگی نفس مواجه شده اند اما هواپیما هنوز پرواز نکرده است. در این ویدیو عصبانیت مسافر این پرواز در یک ایرلاین آمریکایی را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
اعضای کمیسیون آموزش مجلس در اولین نشست خود در سال ۱۴۰۲، علل تأخیر در پرداخت حقوق و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را با حضور مسئولان سازمان برنامه و آموزش و پرورش بررسی می‌کنند.
کنفدراسيون فوتبال آسيا از حضور سه تیم داوری ایران در مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان آسيا خبر داد.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
جواد نکونام با تاخیر نزدیک به نیم ساعته در نشست خبری حضور یافت.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
روبرتو تورس در نخستین تجربه حضور با فولاد، یک گل کلیدی و مهم را وارد دروازه بیرانوند کرد.
هافبک پرسپولیس که برای دریافت رضایتنامه خود از پرسپولیس با مشکل مواجه شد و احتمالا این موضوع فردا قطعی خواهد شد.
مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شرکت هواپیمایی سپهران از شیراز به تهران به دلیل حضور سه مسافر دارای سابقه بیماری اعصاب و روان که قصد اخلال در پرواز را داشتند با تاخیر انجام شد.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
پس از تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در حضور کارلوس کی‌روش در نشست خبری، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد این برنامه لغو و به فردا موکول شده است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
مهاجم ازبکستانی تیم پیکان بعد از حضور در اردوی تیم ملی کشور خود هنوز به ایران برنگشته است.
شب گذشته با یک روز تأخیر و به بهانه روز جهانی داور، طی مراسمی با حضور داوران مطرح ایران از داوران استان تهران قدردانی شد.
ملی‌پوش ایرانی لورکوزن برای حضور در ترکیب تیمش برابر هافنهایم هفته پرفشاری پشت سر گذاشت.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
درباره حضور شهردار تهران در محل امامزاده داود طبیعی است که شهردار نسبت به تأثیر سیل در منطقه‌ای در مجاورت تهران و احتمال گسترش آن به پایتخت حساس باشد. این را مقایسه کنید با حضور شهردار طیف مدعی تدبیر در کیش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ