رسول خطیبی در قامت مدیرعامل در انتخابات فدراسیون حضور یافت تا تجربه ای جدید برایش ثبت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین کنعانی در بازگست به پرسپولیس در ترکیب ثابت سرخ‌ها قرار گرفت.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در چند ماه ابتدایی سال وارد بازار می‌کند.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین روز سه شنبه ۲۷ ژوئن با رمضان قدیروف، رهبر چچن دیدار کرد.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
دارندگان اوراق سلف سکه مرکزی از تاریخ ۲۳ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری می توانند طی زمان بندی اعلام شده برای دریافت سکه طلا به شعب منتخب بانک ملی ایران در شهر تهران مراجعه کنند.
تصویری دیدنی از سلفی کریم باقری در کنار امید حاجیلی که مورد توجه کاربران قرار گرفت.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
حیاط پشتی خانه باصفاتر است. نمی‌شود وارد ساختمان واقع در آن شد اما می‌شود نرده‌های چوبی را گرفت و از پله‌ها بالا رفت و روی تراس ایستاد و به حوض بیضی که دور تا دورش را گلدان‌های شمعدانی به رنگ قرمز و صورتی پر کرده‌اند، چشم دوخت.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول: از عموم شهروندان و مهمانان نوروزی می‌خواهیم با رعایت اصول ایمنی به ویژه در ایام نوروز از وقوع حوادث جلوگیری کنند
گری لینه‌کر که بعد از یک جنجال بزرگ رسانه‌ای از مجری‌گری در شبکه بی‌بی‌سی کنار گذاشته شده بود امروز تصویری از خودش در استودیوی این شبکه را منتشر کرد تا رسما از شروع به کار مجددش خبر بدهد.
دولت امریکا این بالن را ابزار جاسوسی می‌داند، اما دولت چین، بالن را ابزار هواشناسی اعلام کرد.
آنکارا از دهه ۱۹۹۰ با ارمنستان روابط دیپلماتیک و تجاری نداشته است. آن‌ها عمدتاً بر سر ۱.۵ میلیون نفری که ارمنستان می‌گوید در سال ۱۹۱۵ توسط امپراتوری عثمانی، سلف ترکیه مدرن کشته شدند، اختلاف نظر دارند. ارمنستان می‌گوید این یک نسل کشی است. ترکیه می‌پذیرد که بسیاری از ارامنه ساکن امپراتوری عثمانی در درگیری با نیرو‌های عثمانی در طول جنگ جهانی اول کشته شدند؛ اما این آمار را به چالش می‌کشد و سیستماتیک بودن آن را رد می‌کند.
یک جوان ۲۷ ساله فلسطینی که شامگاه گذشته در روستای قراوه بنی حسان در مجاورت سلفیت به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسید.
پلیس فدرال برزیل در ادامه تحقیقات مرتبط با شورش هشتم ژانویه در این کشور، به منزل خواهرزاده رئیس جمهور سابق این کشور یورش برد.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
لیونل مسی با گوشی موبایل خود عکسی از بوسه بر کاپ قهرمانی جام جهانی گرفت و در صفحه خود منتشر کرد
به زبان آوردن یک جمله از سوی کریستیانو رونالدو در خصوص خبرنگاران منجربه وضع قانونی از سوی فیفا شد.
در لحظات پس از پایان بازی کره‌جنوبی و غنا، تلاش عجیب پزشک تیم حریف برای سلفی‌گرفتن با سون هیونگ مین، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس/ هوسرانی به نام عاشقی!/ اعتراف به قتل همسر و فرزند/ تصادف وحشتناک در جاده اصفهان/ دختر کینه جو راز ثروت نامزدش را فاش کرد/ آخرین سلفی مردتهرانی در هوای توفانی/ آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!/ محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
ظهر روز گذشته یکم آبان ماه، درگیری‌های بین دانشجویان بسیجی و برخی دانشجویان که خواهان حضور مختلط در سالن غذاخوری البرز دانشگاه شریف بودند به وجود آمد.
گشت ارشاد خیلی به کشور خدمت کرد. در اواخر دولت آقای خاتمی دستورالعمل عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که طبق این دستورالعمل ۲۷ دستگاه در آن مسئول هستند. منتها از آن ۲۷ دستگاه، ۲۵ دستگاه که کار ایجابی باید می‌کردند، فعالیتی انجام ندادند و تنها ۲ دستگاه سلبی یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وارد شدند.
نقش مشاوران املاک در نابسامانی بازار مسکن معمولا نادیده گرفته می‌شود، در حالی که آمارهای رسمی و مشاهدات میدانی از نقش مخرب بسیاری از آنها در رشد قیمت مسکن حکایت دارد و ورود این بنگاه‌ها به عنوان خریدار مسکن و فروش به قیمت‌های بالا، علت اصلی رشد قارچ گونه آنها در سال‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ