بنا به آمار دولتی، شمار مهاجران غیر قانونی که سال گذشته میلادی وارد انگلیس شدند، به شکل بی سابقه ای افزایش نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان از اعزام تنها یک نماینده به مسابقات قهرمانی جهان انگلیس خبر داد و گفت: وی تنها شناگر شانس کسب مدال دربازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، امیدوارم با حضور وی در مسابقات قهرمانی جهان انگیس بتوانیم مجوز ورود به پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.
«کالین واترز» زمین شناس از دانشگاه «لایکستر» (Leicester) در کشور انگلیس و رئیس کارگروه آنتروپوسن می‌گوید: کاملا روشن است که مقیاس تغییرات بطور غیرقابل باوری تشدید شده است و این باید ناشی از اقدامات انسان باشد. وی توضیح داد که فعالیت‌های انسان دیگر صرفا بر کره زمین تاثیر نمی‌گذارد بلکه در واقع آن را کنترل می‌کند.
دولت انگلیس در ادامه کمک‌های نظامی و غیر نظامی به اوکراین، از تخصیص ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) با هدف تقویت امنیت سایبری این کشور خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
پپ گواردیولا از زمان ورود به لیگ برتر انگلیس در فوتبال این کشور تغییری بزرگ ایجاد کرده و 14 رکورد لیگ برتر را در اختیار گرفته است.
به محض ورود به مسجد پادشاه ۷۴ ساله کفش‌های خود را طبق معمول درآورد و سوراخ کوچکی در بالای جوراب وی آشکار شد.
بعد از میلیاردرهای آمریکایی، روسی، عرب و چینی، یک میلیاردر آفریقایی پشت دروازه فوتبال انگلیس قرار دارد.
کلیه نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.
مردم انگلیس صبح امروز(دوشنبه) با ورود طوفان قطبی به این کشور، با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد، از خواب بیدار شدند!
مردم انگلیس صبح امروز(دوشنبه) با ورود طوفان قطبی به این کشور، با دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد، از خواب بیدار شدند!
در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مطابق با روز گذشته، امروز هم دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که فرانسه ابتدا به مصاف لهستان می‌رود و سپس انگلیس و سنگال مقابل همدیگر قرار می‌گیرند
با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.
در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
تیم ملی انگلیس، نخستین حریف ملی‌پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ساعاتی قبل وارد قطر شد.
وزیر خارجه انگلیس پیش از ورود به نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در سخنانی اعلام کرد: در پی عادی‌سازی روابط با روسیه نیستیم.
رسانه‌ها ‌می‌گویند با افزایش ورود پناهجویان به انگلیس و وخیم‌تر شدن وضعیت محل سکونت این افراد، دولت انگلیس تحت فشار قرار گرفته است.
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
نخست وزیر موقت انگلیس امروز پس از ورود به کی یف به بهانه روز استقلال اوکراین و دیدار با «زلنسکی» در سخنانی مدعی شد: باید در برابر تلاش برای عادی سازی روابط با روسیه مقاومت کنیم.
رسانه ها از ورود نخست وزیر موقت انگلیس به کی یف در سفری از پیش اعلام نشده خبر می دهند.
رسانه ها از ورود نخست وزیر موقت انگلیس به اوکراین در سفری از پیش اعلام نشده خبر می دهند.
لیدیا تورپ، سناتور استرالیایی که از تبار بومیان این کشور پیش از ورود مهاجران اروپایی است، هنگام سوگند در پارلمان استرالیا ملکه الیزابت دوم را «استعمارگر» خواند. رئیس سنا در واکنش روند سوگند این نماینده عضو حزب سبز را متوقف کرد و از او خواست دوباره به ملکه الیزابت دوم سوگند وفاداری بخورد. خانم تورپ بعد از آن که هفته گذشته در مراسم سوگند دسته‌جمعی سناتور‌ها شرکت نکرد، امروز در پارلمان به تنهایی سوگند خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ