وزیر خارجه انگلیس پیش از ورود به نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در سخنانی اعلام کرد: در پی عادی‌سازی روابط با روسیه نیستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انتشار محتوای مداخله جویانه سفیر انگلیس در تهران در یکی از شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار، نامبرده عصر امروز چهارشنبه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی ادامه مداخله جویی‌های انگلیس، کاردار این کشور در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
به گفته وزیر علوم جدید انگلیس سیستم های هوش مصنوعی مانند «چت جی پی تی» می توانند در دولت این کشور نقش ایفا کنند.
در پی اتهام‌زنی‌های بی‌اساس انگلیس علیه ایران کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد.
«لیز تراس» معتقد است که کشورها باید برای مقابله با چین در پی ارتقای جایگاه تایوان باشند.
جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، منافع ملی و ارکان رسمی و اقتدارآفرین خود عزم و اراده ای راسخ دارد و در مسیر تحقق آن در چارچوب اصول و سیاست های کلان سیاست خارجی، موازین روشن حقوق بین الملل و اصل برابری حاکمیت دولتها، مصمم است.
سخنگوی وزارت خارجه توضیحاتی درباره اعلام فهرست تحریمی ایران علیه اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود اراده‌ای راسخ دارد.
نمایندگان پارلمان انگلیس در پی افزایش ۲۰ درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در این کشور، خواستار تحقیقات جامع درباره این موضوع شدند.
در پی اعدام علیرضا اکبری یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس در مراکز حساس و راهبردی کشورمان که سال‌های متمادی برای سرویس اطلاعاتی MI6 انگلیس جاسوسی می‌کرده است، دولت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و چند دولت غربی دیگر اعدام او را محکوم کرده و برخی نیز برای ایران اسلامی خط و نشان کشیدند!
وزیر خارجه انگلیس به اعدام «علیرضا اکبری» جاسوس ایرانی-انگلیسی که بامداد امروز(شنبه) به دار آویخته شد، واکنش نشان داد.
امروزه طبقه کارگر به قلب سیاست انگلیس برگشته و میلیون‌ها کارگر بیش از هر زمان دیگری به قدرت جمعی خود پی برده اند و جسارت می‌کنند تا ساختار اجتماعی نابرابر انگلیس را به چالش بکشند.
تعویض ششم تیم ملی و حضور سردار آزمون به جای احمد نوراللهی، سوالات زیادی را در پی داشت.
در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت کشورمان در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار گردید.
سفیر انگلیس در تهران در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت ایران در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه سی ام آبان ماه مقابل انگلیس نخستین بازی خود در گروه B این مسابقات را برگزار می‌کند. آنالیزورهای تیم انگلیس در پی کسب اطلاعات درباره ترکیب تیم ملی ایران هستند.
از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد، کارلوس کی‌روش تیم ملی را در بازی با انگلیس دست کم با دو تغییر روانه میدان خواهد کرد و این ممکن است کمی برای انگلیس عجیب باشد.
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی «تهدیدات جدی علیه خبرنگارانی که در انگلیس زندگی می‌کنند» بالارده‌ترین دیپلمات ایران در این کشور را احضار کرده است.
در پی حمله پهپادی به ناوگان روسیه در دریای سیاه، مسکو سفیر انگلیس را به وزارت خارجه خود فرا خواهد خواند.
رئیس فراکسیون حزب محافظه‌کار (کمیته ۱۹۲۲) در پی استعفای لیز تراس از مقام نخست وزیری اعلام کرد که رهبر جدید حزب حاکم تا جمعه هفته آینده تعیین خواهد شد.
یکی از مقامات یمن در صنعا فاش کرد انگلیس برای شکست دادن مقاومت ملت یمن، ایجاد تفرقه و تجزیه این کشور را دنبال می کند.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
روز پنجشنبه در پی مرگ الیزابت دوم در سن ۹۶ سالگی، بانک انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسکناس‌های فعلی که تصویر علیاحضرت ملکه بر روی آن‌ها نقش بسته همچنان پول رایج قانونی خواهند ماند.
یک عضو ائتلاف الفتح در عراق تاکید کرد: شرایط سخت و دشوار سیاسی اخیر در عراق، ناشی از توطئه آمریکا، انگلیس و امارات است که ما را در برابر دو انتخاب قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ