فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.
سردار تنگسیری با اشاره به خباثت انگلیسی‌ها در منطقه بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند "دوران بزن در رو تمام شده است" و اگر بزنند می‌خورند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد از تجارت کشور از طریق دریا انجام می‌شود، گفت: اگر ناو و موشک نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه مفتخر است که هم‌اکنون با ۳۲ دانشگاه کشور ارتباط دارد؛ ارتباطی که خروجی آن با ساخت شناورها، موشک ها، پهپاد‌ها و... قابل مشاهده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در آینده ناوی با قابلیت حمل هواپیما و تعدادی شناور موشک انداز خواهیم ساخت.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم، قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخشی از نیرو‌های مسلح رسمی و قانونی کشور بوده و هرگونه اقدام علیه آن، اقدام علیه نظام و حاکمیت ایران به حساب آمده که قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در مقابل دشمن لحظه ای غافل نخواهند شد و در صورت هر‌گونه تعدی دشمن، اگر یکی بزند ۱۰ تا می‌خورد.
مشهد ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه با دیدار از خانواده دانیال رضازاده دانشجوی شهید امنیت مشهد از آنان تقدیر و تجلیل کرد.
مشهد ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه با دیدار از خانواده دانیال رضازاده دانشجوی شهید امنیت مشهد از آنان تقدیر و تجلیل کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس کشف و توقیف شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت ایران را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کسی بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شهید داده ایم برای اینکه خدا، قرآن، پرچم که هم افتخار ملی و افتخار اسلامی است، باقی بماند، اما کسانی که نه سختی‌های جنگ را کشیدند، نه سختی‌های انقلاب را کشیدند و بچه‌های خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورند، برای ما دم از کشور و مردانگی می‌زنند!
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای آشوب در کشور، گفت: قطعا ملت ما این فتنه را از بین خواهد برد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز ناراحتی از فوت مهسا امینی گفت: این خانم (مهسا امینی) دختر ایران است و ما هم معتقدیم پرونده این خانم با دقت رسیدگی شود، اما نمی‌شود به تحقیقاتی که برای کشور خودمان است اعتماد نکنیم، ولی به بیگانگان اعتماد کنیم.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ