رسانه‌ها ‌می‌گویند با افزایش ورود پناهجویان به انگلیس و وخیم‌تر شدن وضعیت محل سکونت این افراد، دولت انگلیس تحت فشار قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس همزمان با مراسم تاجگذاری چارلز سوم به عنوان پادشاه جدید بریتانیا برگزار می‌شود و تیتر اصلی روزنامه‌های انگلیس تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است.
دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه ای برگزار خواهد شد.
یک رسانه انگلیسی در روایتی که همه بخش‌های آن از سوی برزیل مورد تأیید قرار نگرفت مدعی شده برزیل تحت فشار آمریکا پهلوگیری دو ناو ایران در بندر ریو را به تأخیر انداخته است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که انگلیس در رزمایش‌هایی که تحت نظارت ناتو برگزار می‌شود، حملات سایبری به نهادهای دولتی و زیرساخت انرژی مسکو را شبیه‌سازی می‌کند.
کلیه نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.
ریچارد اسپرینگمن نائب رییس شرکت «هولتک اینترنشنال» می‌گوید: انگلیس درنقطه حساسی قرار دارد تا از بحران انرژی گذر کند. برای اطمینان از امنیت انرژی پاک در ۱۰ سال آینده، به طرح‌های نیروگاه هسته‌ای متعدد و مکمل بر اساس فناوری راکتور آب تحت فشار نیاز دارد. این فناوری تایید شده است.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
گرت ساوتگیت، مربی انگلیس، معتقد است سنگال به خوبی توانسته با غیبت سادیو مانه کنار بیاید و بازی سختی برابر این تیم پیش رو دارند.
فیل فودن، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، فاش کرد در روزهای اخیر کمی تحت فشار بوده است.
مربی آلومینیوم می‌گوید برای صعود از گروه باید هم باخت به انگلیس و هم بردن ولز را فراموش کنیم.
وزیر دفاع انگلیس از اوکراین خواست تا در ماه‌های آتی به تحت فشار گذاشتن نیروهای روسیه ادامه دهد زیرا به ادعای وی، کی‌یف برای جنگ در یخبندان مهیا است!
انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت پیروزی دیگر را در اولین بازی خود در یک تورنمنت مهم کسب کرد.
اعتقاد افراطی به یک بازیکن به شدت سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت فشار قرار داده است.
تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یوفا سال گذشته رسید، اما انگلیس از زمان قهرمانی جام جهانی در سال ۱۹۶۶ نتوانسته جام بزرگی کسب کند.
ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
وزیر اطلاعات تصریح کرد:‌ ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود، ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
برخی کارشناسان می‌گویند نخست‌وزیر جدید انگلیس، سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی را از زمان جنگ‌جهانی دوم تحویل گرفته که به شدت عملکرد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود، قصد دارد آموزگاران زبان چینی تحت حمایت پکن و شاغل در انگلیس را با مدرسان تایوانی جایگزین کند.
در حالی‌که مردم و دولت انگلیس تحت فشارهای سخت اقتصادی قرار دارند، بنا بر گزارش‌ ها مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت و تاج گذاری چارلز سوم پادشاه جدید این کشور، بیش از ۶ میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.
کاخ باکینگهام امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ملکه الیزابت تحت نظارت پزشکی قرار گرفت و پزشکان نگران سلامتی او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ