در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مطابق با روز گذشته، امروز هم دو دیدار دیگر برگزار می‌شود که فرانسه ابتدا به مصاف لهستان می‌رود و سپس انگلیس و سنگال مقابل همدیگر قرار می‌گیرند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، قصد دارد بار دیگر به پرونده کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ورود کند.
در فرانسه به صورتحساب های مالی پی اس جی با وجود ضرر 369 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دادند و پاریسی ها مشکلی از لحاظ فرپلی مالی نخواهند داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
رسانه‌های الجزایری از وجود یک نقشه اطلاعاتی که توسط رژیم صهیونیستی، فرانسه و مراکش برای ایجاد آشوب در ایالت‌های مختلف الجزایر آماده شده، خبر دادند.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: برگزیدگان این رقابت سهمیه ورود به مسابقات جهانی ربوکاپ فرانسه را کسب خواهند کرد.
معترضان به سیاست‌های جدید دولت فرانسه امروز پنچ‌شنبه تظاهرات گسترده‌ای را در در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت این کشور برگزار کردند.
فرزندان لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه برای حضور در اردوی خروس‌ها راهی کمپ این تیم شدند.
دور تازه اعتراضات به طرح افزایش سن بازنشستگی در فرانسه با ورود پلیس این کشور به خشونت کشیده شد.
«کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هیچ گزینه‌ای را درخصوص تحریم‌ها علیه [جمهوری اسلامی]ایران، رد نمی‌کنیم».
شکی وجود ندارد که زین‌الدین زیدان تمایل زیادی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی فرانسه داشت ولی با تمدید رسمی قرارداد دیدیه دشان امیدهای او تا چند سال دیگر ناامید شد.
در مورد انجمن ایران‌شناسی فرانسه، اما شرایط با BIPS فرق می‌کند. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجمن ایران‌شناسی فرانسه معطوف به ادبیات معاصر، سیاست معاصر و مسائل جامعه‌شناسی، مردم‌شناس و قوم‌نگاری معاصر بود. همه این مسائل، موضوعات شائبه‌برانگیزی بودند و همواره زیر رصد دولت ایران بود و دولت ایران خیلی از نتایج تحقیقات این مرکز راضی نبود.
رئیس جمهوری فرانسه از عملکرد سرمربی تیم ملی این کشور رضایت دارد.
تمام عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورزشگاه جاسم بن حمد چشم به ورود غایبان فرانسه به زمین چمن داشتند.
تمرین امشب فرانسه تحت تأثیر غیبت چند بازیکن مطرح و اصلی تیم، به دلیل بیماری قرار گرفت.
خیال فرانسه را یک بازیکن تعویضی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین راحت کرد.
مدافع میانی فرانسه علی‌رغم بهبود بیماری در ترکیب دیدار مقابل مراکش دیده نمی‌شود.
نمایندگان مجلس تاکید کردند که فرانسه با این تاریخ طولانی در جنایت حق ندارد از حقوق بشر دم بزند و با دخالت‌های نابه‌جای خود در امور داخلی ایران، پرچم سفیدی را بر دستان ناپاک خود بلند کند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
نیمه نخست دیدار دانمارک و استرالیا در دیدار سرنوشت‌ساز گروه C با تساوی بدون گل در جریان است.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
با وجود اینکه رافائل واران در دیدار منچستریونایتد و چلسی مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین را ترک کرد ولی امروز خبر رسید که او می‌تواند در جام جهانی به میدان برود.
نخست وزیر فرانسه گفته است که ورود سریع اوکراین به اتحادیه اروپا به نفع این اتحادیه و اوکراین نیست.
وزیر امور خارجه فرانسه که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، ادعای تعلل ایران در حصول توافق وین را تکرار کرد.
احزاب الجزایر طی یک فراخوان نسبت به سوء استفاده خاخام اعظم فرانسه از بازدیدهای دیپلماتیک هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ