انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقه پنالتی دو فوتبالیست سابق فوتبال انگلیس وسط دو نیمه بازی منچستریونایتد و وولورهمپتون جنجال‌ساز شد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، بار دیگر از دو لیگ انگلیس و عربستان انتقاد کرد.
هری کین، ستاره تاتنهام، حاضر است ۲۳ میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند تا بتواند در همین تابستان راهی بایرن مونیخ شود.
هری کین، ستاره تاتنهام، حاضر است 23 میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند تا بتواند در همین تابستان راهی بایرن مونیخ شود.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد از چلسی به دلیل درز کردن اطلاعات پیشنهاد اخیرش برای جذب میسون مونت عصبانی است.
یک هوادار منچستریونایتد که در فینال جام حذفی انگلیس با پیامی توهین‌آمیز درباره فاجعه‌ هیلزبورو جنجالی شده بود دستگیر شد.
میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس مشهور فوتبال انگلیس، اظهاراتی تند علیه رئیس لالیگا مطرح کرد و گفت تحمل شنیدن حرفهای خاویر تباس را ندارد.
پس از اینکه ۲ نوجوانِ در تعقیب پلیس در سانحه تصادف جان باختند، موجی از خشم و ناآرامی مردمی «کاردیف» انگلیس را فراگرفت.
در یک مسابقه اسب‌دوانی در منطقه مرسی‌ساید انگلیس، حادثه‌ای تلخ رخ داد که خشم و اعتراض حامیان حقوق حیوانات را به همراه داشت.
انتشار تصاویری از محموله های به اصطلاح کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
انتشار تصاویری از محموله های کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
باخت تیم اورتون مقابل ساوتهمتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس و سقوط به رده نوزدهم جدول رده بندی، خشم هواداران اورتون را از مدیران این باشگاه و مالک ایرانی آن به اوج رساند.
انگلیس اعلام کرده که دولت مادورو را به رسمیت نمی شناسد و این موضع گیری لندن با خشم کاراکاس روبرو شده است.
داور برزیلی بازی دیشب انگلیس-فرانسه تصمیمات بحث برانگیز زیادی داشت و خشم مردم انگلیس را برانگیخت. انگلیسی‌های عصبانی ویکی پدیا داور را به شکلی عجیب ویرایش کردند.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، از هو شدن تیم ملی انگلیس توسط هواداران این کشور بسیار عصبانی است.
هواداران تیم ملی انگلیس از تصمیم گرت ساوت‌‎گیت، سرمربی این تیم، برای استفاده از میسون مونت بسیار عصبانی هستند.
جان استونز مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که آنها به دنبال تکرار عملکرد خوب خود در یورو 2020 هستند.
جان استونز مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که آنها به دنبال تکرار عملکرد خوب خود در یورو 2020 هستند.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی انگلیس به شدت از عملکرد این تیم ناراحت و عصبانی هستند.
اقدام پادشاه انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.
فوتبال‌دوستان انگلیسی از این که درگذشت ملکه الیزابت دوم صرفا باعث تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر شده است خشمگین هستند.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ