در دیدار ایران و انگلیس، آمارها و رکوردهای بسیاری جابجا و شکسته شد که اغلب آن برای تیم کی‌روش، جنبه منفی دارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا امینی، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران با تأیید شناسایی پشه آئدس در چند نقطه از گیلان، اظهار کرد: سال‌هاست در بسیاری از نقاط اروپا گونه‌ای از پشه به نام آئدس شناسایی و از سال‌ها پیش با رویکرد پیشگیرانه، ایستگاه‌های صید حشره در برخی شهرستان‌های گیلان راه‌اندازی شده است.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
مرحله پیش ثبت نام از امروز دوشنبه کلید خورد تا شاهد شروع ماراتن داوطلبان ورود به بهارستان در ایستگاه دوازدهم باشیم.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود به کراچی از نام جدید خیابان اولد کلیفتون که به نام امام خمینی (ره) تغییر پیدا کرده است، رونمایی کرد.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه از ژیمناستیک به عنوان رشته‌ای پایه برای ورود به سایر رشته‌های ورزشی نام برد و گفت: کودکانی که ورزش خود را با این رشته شروع می‌کنند، از سطح آمادگی جسمانی بالاتری برخوردار هستند و حتی تاثیرات آن تا دوره‌های بعدی زندگی هم روی آن‌ها خواهد ماند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، شب گذشته رکورد جذابی را به نام خودش به ثبت رساند.
به گزارش مهر،  داوطلبان پس از ورود به پرتال سازمان سنجش آموزش کشور مراحل برای انجام ثبت نام را انجام می‌دهند.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
از این به بعد نام پله در فرهنگ لغت پرتغال یعنی کسی که نمی توان او را با هیچ کس مقایسه کرد.
تیلور برای ورود به کامپیوتر قربانیان، از بدافزاری به نام «Cammy» استفاده می‌کرد. او با ترفندی برخی از قربانیان خود را فریب داده بود تا کامپیوترشان را موقع غذا خوردن، مطالعه کردن یا انجام یوگا، بدون کنترل و محافظ بگذارند و سپس بدون توجه آنها، بدافزاری را در کامپیوتر آن‌ها نصب کرده بود.
پشت آبشار، غار معروفی به نام چهل دختر واقع شده است که برای ورود به غار ناچار باید صخره نوردی را از دل آبشار آغاز کنید. غار چهل دختر افسانه‌ّ‌ها و روایت‌های بسیاری را در خود جای داده است به طوری که قدیمی‌ها معتقد بودند اگر فردی حاجتی داشته باشد باید ابتدا نیت کند سپس ۴۰ سنگ ریزه را به سمت آبشار پرتاب کند.
فاصله ورود مویزه کین به زمین مسابقه تا دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش، نزدیک به 40 ثانیه زمان برد.
سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس به عنوان اولین کاندیدا در انتخابات این رشته ثبت نام کرد.
طارمی شبیه به کاری که پیش‌تر علی دایی برای فوتبال ایران انجام داده و نام ایران را در اروپا بر زبان انداخته است، مشغول هنرنمایی است، ولی با وجود چنین افتخاراتی که به دست آورده هنوز در ایران نگاه مهربانانه‌ای به او نمی‌شود
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی پیگیری می شود که تعداد متقاضیان مرد و زن حضور در این انتخابات تا پایان روز چهارم ثبت نام مساوی است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نمی‌تواند به تغییر نام شهرک‌ها ورود کند، اما معبری در تهران به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری خواهد شد.
لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در گذشته محیط ورزشی ما همیشه به نام خدا و ائمه معصومین و جنبه‌های دینی و اخلاقی آراسته بود، اما غربی‌ها سعی کردند همراه با ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را نیز وارد کنند که باید ضمن فراگیری و پیشرفت در ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را غالب کنیم و نگذاریم ورزش به پلی برای ورود فرهنگ غربی تبدیل شود.
محمد شریفی تنها 10 دقیقه فرصت می خواست تا بعد از ورود به میدان نام خود را به عنوان گلزن در بازی نساجی با نفت مسجد سلیمان ثبت کند.
۳ شرکت دانش‌بنیان به حوزه تولید تابلوهای VMS و ترافیکی و سامانه‌های هوشمند اعلام نام ایستگاه‌ها ورود کردند تا فناوری‌های کاربردی آن را بومی‌سازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ