نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به منزل شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
منابع محلی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی به سمت پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز جنین آتش گشودند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با عید قربان، به باب الرحمه مسجدالاقصی یورش بردند و پس از پایان نماز عید قربان ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه در یورش به غرب رام‌الله (مرکز کرانه باختری) منزل یک خانواده فلسطینی را در این منطقه تخریب کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به یک روستا در جنوب غرب نابلس یورش برده و با جوانان فلسطینی ساکن این روستا درگیر شدند.
نظامیان صهیونیست امروز جمعه بار دیگر به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و فلسطینیان هم با آنها مقابله کردند.
منابع فلسطینی از یورش امروز صبح نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منزل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شمال کرانه باختری وی را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل دو مبارز فلسطینی با موشک های ضدتانک خبر دادند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به شهر اریحا در کرانه باختری، منزل در حال ساخت یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که محاصره نابلس و یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به سایر شهرها به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.
نظامیان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه هشام ابوهواش آزاده فلسطینی را در جریان یورش به منزلش در شهرک دورا در جنوب الخلیل، بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منطقه اریحا در نوار مرزی شرق کرانه باختری، منزل سه خانواده فلسطینی را ویران و آنها را بی خانمان و آواره کردند.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
نظامیان صهیونیست در یورش صبح امروز به منطقه سلوان در قدس اشغالی منزل یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ