منابع محلی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه باختری) خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
بعد از یورش وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و شهادت سه تن از جوانان فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیستی مجددا به این اردوگاه یورش بردند.
یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و برگزاری مانور نظامی حزب الله لبنان در شرایط کنونی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس، دست کم ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه‌جبر در شهر اریحا، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومتی در کرانه‌باختری، درباره هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه العین در نابلس، بیانیه‌ای صادر کرد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه‌باختری) یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا خبر دادند.
منابع محلی در کرانه باختری از زخمی شدن سه فلسطینی در جریان یورش ظهر امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز دوشنبه به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا، پنج مبارز فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
گروه «کتیبة جنین» وابسته به شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، نظامیان صهیونیست را در حین یورش به اردوگاه جنین هدف قرار داد.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ