نظامیان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه هشام ابوهواش آزاده فلسطینی را در جریان یورش به منزلش در شهرک دورا در جنوب الخلیل، بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به آزادی اسیر فلسطینی بعد از گذشت ۱۷ سال از بند رژیم صهیونیستی بر ضرورت آزاد سازی همه اسرای فلسطینی تاکید کرد.
الشوبکی که یکی از نزدیک‌ترین افراد به یاسر عرفات رهبر فقید فلسطین بود، پس از آزادی بر مزار او حاضر شده و یک دسته گل به وی هدیه کرد.
مسئولان رژیم صهیونیستی، یک اسیر فلسطینی را پس از گذشت ۱۷ سال که در بند صهیونیستها بود، آزاد کردند.
مسئولان رژیم صهیونیستی، یک اسیر فلسطینی را پس از گذشت ۱۷ سال که در بند صهیونیستها بود، آزاد کردند.
طی ۲۴ ساعت اخیر مبارزان مقاومت و مردم فلسطین ۲۸ عملیات مقاومتی را علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به اجرا گذاشتند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که عربستان دو فلسطینی را آزاد کرده است.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با انتشار ویدئویی از نظامی اسیر صهیونیستی دروغگویی مقامات صهیونیست درباره آزادی او را افشا کرد.
«کریم یونس» آزاده فلسطینی با تأکید بر اینکه تا ابد در خانه و سرزمین خود در فلسطین باقی خواهد ماند، گفت که اسرای فلسطینی برای شکست دادن تهدیدات فاشیستی بن گویر مصمم هستند.
یک اسیری فلسطینی پس از ۲۳ سال اسارت که آزاد شده بود، در همان روز از سوی نظامیان صهیونیستی دوباره بازداشت شد.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.
رژیم صهیونیستی «کریم یونس» قدیمی ترین اسیر فلسطینی را ۴۰ سال پس از اسارت از زندان آزاد کرد.
رزیم صهیونیستی «کریم یونس» قدیمی ترین اسیر فلسطینی را 40 سال پس از اسارت از زندان آزاد کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین احتمال داد که سال آینده حمله جدیدی به نوار غزه صورت گیرد.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رزیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات غیرقانونی این رژیم علیه اسرا، آزادی فوری آنها را خواسار شد.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این جنبش از زمان تاسیس خود یاد کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه ملت فلسطین در انتظار آزادی همه اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: اولویت ما ربودن نظامیان صهیونیست برای مبادله با اسرای فلسطینی است.
یحیی السنوار معتقد است که راه حل آزادی حدود ۵ هزار اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در موضوع تبادل اسرا، نهفته است.
منابع فلسطینی از هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره هرگونه تعدی به مسجدالاقصی خبر دادند.
منابع فلسطینی از درخواست رژیم صهیونیستی برای مسلح شدن شهرک نشینان به ویژه در قدس اشغالی خبر دادند.
زاهر جبارین مسئول پرونده اسرای فلسطینی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، بر لزوم آزادی اسرای فلسطینی از طریق یک توافق شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید کرد.
خلیل عواوده اسیر فلسطینی پس از دیدار با همسرش در بیمارستان، تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی اش از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
سازمان «عفو بین الملل» با صدور بیانیه ای آزادی نوجوان فلسطینی از بند اسارت صهیونیست ها را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ