نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
یک روزنامه عبری زبان با اشاره به اوضاع وخیم سیاسی و اقتصادی در اراضی اشغالی، اذعان کرد که نظریه دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص تشبیه رژیم صهیونیستی به خانه عنکبوت، درست از آب درآمده است.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته خانه خانواده اسیر ۱۳ ساله فلسطینی در اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را ویران کند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه عامل عملیات ضدصهیونیستی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک نعلین در غرب رام الله منفجر کردند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد منزل مجری عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین شاوی شومرون در کرانه‌باختری که طی آن یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید را تخریب کند.
پهپادهای رژیم صهیونیستی منزل شهید بهاء ابوالعطا را در محله الشجیعه در شرق نوار غزه هدف قرار دادند.
یک گزارش آماری مستند نشان می‌دهد سران رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۹۵۳ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری را تخریب کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تحقق نظریه دبیر کل حزب الله لبنان در قبال نابودی این رژیم اذعان کردند.
تحلیلگر رژیم صهیونیستی به صحت پیشگویی دبیر کل حزب الله درباره فروپاشی این رژیم اذعان کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی بدنبال عملیات نظامی با مشارکت شین بت و گارد مرزی در شهر نعلین کرانه باختری هستند.
ارتش رژیم صهیونیستی از طرح خود برای تخریب منزل مجری عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه اتوبوس قدس اشغالی خبر داد.
صهیونیست ها خانه دو شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید حزب الله در حالی ادامه دارد، که این رسانه ها به بحرانی بودن اوضاع این رژیم اذعان کردند.
کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت که بروکسل بارها خواستار دریافت غرامت از اسرائیل به دلیل تخریب خانه های احداث شده با کمک مالی اروپا در کرانه باختری شده است.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
مسئولان رژیم صیهونیستی یک شهروند زن ساکن بیت المقدس اشغالی را مجبور کردند تا خانه اش را به دست خود تخریب کند.
سازمان ملل در گزارشی از تخریب حدود ۹ هزار خانه و آواره شدن حدود ۱۳ هزار فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تا کنون خبر داد.
یک نهاد وابسته به سازمان ملل گزارش داد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۸ هزار خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده که موجب آوارگی و بی سرپناه شدن هزاران نفر شده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی خانه ۸ شهروند فلسطینی را در بیت المقدس اشغالی تخریب کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که قطر متعهد شده است، خانه های ویران شده در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بازسازی کند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را هدف قرار دادند، چیزی دیده نمی شد و غبار و دود همه جا را فراگرفته بود، فقط صدای گریه و زاری کودکان و زنان این خانه به گوش می رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ