نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به یک روستا در جنوب غرب نابلس یورش برده و با جوانان فلسطینی ساکن این روستا درگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، امروز نیز به مسجدالاقصی، فلسطینیان و دارایی‌های آن‌ها تعرض کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با عید قربان، به باب الرحمه مسجدالاقصی یورش بردند و پس از پایان نماز عید قربان ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بودند و تأسیات برق آن را تخریب کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بودند و تأسیات برق آن را تخریب کردند.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
منابع خبری از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت سه فلسطینی در این یورش خبر دادند.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و معتکفان فلسطینی را از صحن های آن بیرون راندند.
شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و معتکفان فلسطینی را از صحن های آن بیرون راندند.
ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در قدس اشغالی خبر دادند.
شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست و به بهانه اعیاد یهودی به مسجدالاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
یورش شهرک نشیان صهیونیست به مسجدالاقصی امروز هم رخ داد و آنها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد یورش بردند.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
منابع فلسطینی از حضور ۶۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی و یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش زمینی محدود نظامیان رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه و پرواز یک پهپاد ارتش این رژیم بر فراز مسجد الاقصی خبر دادند.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ