نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منزل یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شمال کرانه باختری وی را بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهرک‌نشین صهیونیست را به ظن فلسطینی‌بودن وی هدف شلیک گلوله قرار دادند و او را زخمی کردند.
انبوه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هم موفق نشده‌اند مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره در جنوب نابلس را بیابند و بازداشت کنند.
یکی از فرماندهان حزب الله لبنان به رجزگویی مقامات نظامی رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان به شدت واکنش نشان داد.
یکی از نظامیان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گمانه‌زنی درباره اقدام عربستان پیرامون عادی‌سازی روابط با این رژیم بدون حل‌وفصل مسئله فلسطین را توهم دانست.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
یکی از گویندگان رادیو بی‌بی‌سی در گفتگو با نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد: نظامیان اسرائیلی با کشتن کودکان فلسطینی احساس شادی و خوشحالی می‌کنند!
یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که عملکرد مقاومت در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای اشغالگران، شوکه کننده بود.
یک سایت عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست، از بهت و حیرت این نظامیان با دیدن کمین نیروهای فلسطینی در اردوگاه جنین خبر داد.
منابع فلسطینی از وخامت حال یکی از نمایندگان فلسطینی در پی حمله نظامیان صهیونیست خبر می‎‌دهند.
یکی از افسران بخش خدمات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که مشکلات روانی در بین نظامیان این رژیم به شدت افزایش پیدا کرده است.
تیراندازی به نیروهای ارتش اشغالگر اسرائیل در یکی از ورودی‌های نابلس صهیونیست‌ها را سردرگم کرد.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که اخیرا از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده، چهارمین روز اعتصاب غذای خودش را ادامه می دهد.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.
جوان ۲۴ ساله فلسطینی و از مؤسسان گردان جنین که پنج شنبه گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
نظامیان صهیونیست در یورش به جنین، یکی از نیروهای جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری که در آن حتی امدادگران فلسطینی را هدف قرار دادند، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
فرمانده یکی از یگان های ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر نظامی علیه اردوگاه جنین در روز چهارشنبه هفته گذشته مشارکت داشته است، جزئیاتی از را این عملیات افشا کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یکی از مقرهای شاباک در کرانه باختری بازدید و درباره تحولات اخیر این منطقه و تشدید مقاومت علیه نظامیان صهیونیست اظهارنظر کرد.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ