وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه یک چهارم دانش بنیان ها در عرصه سلامت فعال هستند، گفت: با فعالیت دانش بنیان ها حدود ۱.۸ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی اتفاق افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای همکاری علمی و فناوری با ۴ دانشگاه و یک پارک علم و فناوری تفاهم نامه امضا کرد.
تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
با اتمام دور گروهی لیگ ملت‌ها برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
امروز منافقین، یک گروه نوکر آمریکا هستند، با داعش که گروه دیگر دست پرورده آمریکا است.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
خمیر را به چهار قسمت کنید هر یک را در قالب نان پوشیده شده با کاغذ روغنی بگذارید و حدود ۲ ساعت در محلی گرم قرار دهید تا دوباره ورآید. روی آن‌ها دانه کنجد و مغز تخم آفتابگردان بپاشید و به مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) قرار دهید تا نان‌ها بپزند.
یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر موفق به شکست نماینده اردکان شد.
اهواز - با برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال دانش آموزی کشور، چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
فرماندهی مرکزی آمریکا با ادعای کشته شدن «حمزه الحمصی» یکی از سرکرده های برجسته داعش در حمله هوایی به شمال شرق سوریه، از زخمی شدن چهار نظامی آمریکایی در این عملیات خبر داد.
دانیل لوی وولینز، متخصص تغذیه در خانه می گوید: «وقتی نوبت به تقویت قدرت مغز شما می رسد، هدف شما باید دریافت مقدار مناسب کالری (یا انرژی)، به علاوه تعادل پروتئین، چربی و کربوهیدرات باشد. او توضیح می دهد : «با نگاهی به بشقاب صبحانه خود، نیمی از بشقاب را میوه و سبزیجات، یک چهارم پروتئین بشقاب و یک چهارم غلات کامل تهیه کنید. چربی‌های سالم بیشتر یک مکمل هستند و می‌توانند شامل آووکادو، روغن زیتون و هر نوع آجیل یا دانه باشند.»
حدود 25 سال پیش بوفون برای اولین بار برای پارما در جام حذفی به میدان رفت و هنوز هم بازی می کند.
با دستیابی یک شرکت دانش بنیان به دانش فنی تولید« ماده بودارکننده گاز» در اراک، ایران به جمع چهار کشور تولیدکننده این محصول پیوست.
یک منبع امنیتی از کشته شدن چهار نفر از نیروهای ارتش عراق در کرکوک در پی حمله عناصر تروریستی داعش علیه پایگاهی در شمال شرقی این استان خبر داد.
منابع محلی از شهید شدن یک سرباز عراقی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب تروریست های داعش در مسیر کاروان ارتش عراق در استان دیالی خبر دادند.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان از ذخیره سازی ۲۵ درصدی سیلاب اخیر در مخازن آبخیزداری این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ