تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره المپیاد جهانی فیزیک موفق به کسب چهار نشان نقره و یک برنز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
علی اسفندیاری بر این باور است که راه موفقیت در بورس تمرکز ویژه بر یادگرفتن و دانش نبوده و موفقیت در هیچ کتابی یافت نمی شود.
مؤسسه فناوری کالیفرنیا (کلتک) تحت هدایت یک دانش‌ آموخته دانشگاه صنعتی شریف، برای اولین‌بار با موفقیت نشان داد که انتقال بی‌سیم انرژی از فضا به زمین امکانپذیر است.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، گفت: ایران اسلامی در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ گفت: ایران در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
پروژه استفاده از نرمه و گندله های ریز دانه بخش اولیه پخت و غبارهای گرفته شده از سیستم فیلتراسیون هوای داغ حاصل از مکش و دمش فنهای پروسس و باز یافت مجدد آنها به چرخه تولید با موفقیت انجام شد.
درحالی که غرب تلاش دارد چهره‌ای مخدوش از زن ایرانی به نمایش گذارد ارتقای جایگاه زنان جامعه و باز شدن فضا برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، ورزشی و .. غیر قابل انکار است.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
مقام نظامی ارشد عراقی از تداوم حملات علیه تکفیری ها در این کشور خبر داد و به موفقیت های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.
هافبک هوادار موفقیت های ساکت الهامی در جام حذفی را عامل بالا رفتن اعتماد به نفسشان می داند.
دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد.
اگرچه ضوابط و قواعد سیاست خارجی به عنوان یک دانش و علم، مورد نیاز ما و حکومت است ولی نباید از مساله سیاست داخلی غفلت کرد. حدی از پایداری و استحکام و مشارکت عمومی برای سیاست داخلی امری ضروری است. سیاست خارجی از معبر سیاست داخلی عبور می‌کند. نقد سیاست خارجی ایران خوب و لازم است، ولی بدون توجه به عنصر اصلی قدرت کشور که کیفیت سیاست داخلی است، نارسا و ناکارآمد است.
این کشور نوردیک در حال آزمایش روش‌های جدیدی برای آموزش درباره پروپاگاندا و نحوه تشخیص آن به دانش آموزان است. در این آموزش مواردی وجود دارد که سایر کشور‌ها می‌توانند از موفقیت فنلاند در این زمینه بیاموزند.
کیانوش رحمتی به لزوم ثبات در ترکیب استقلال اشاره می کند و آن را لازمه موفقیت می داند.
یکی از آزمون‌های مهم برای دانش‌آموزان که آینده آنها به آن وابسته است، کنکور می‌باشد که برای موفقیت در آن باید حتما اصول برنامه‌ریزی درسی برای کنکور را بدانید.
محققان کشور با همکاری شرکتهای دانش بنیان پروژه ژن درمانی کودک مبتلا با سرطان را با موفقیت پیش بردند.
محققان کشور با همکاری شرکتهای دانش بنیان پروژه ژن درمانی کودک مبتلا با سرطان را با موفقیت پیش بردند.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی ویژه به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشت‌گانه عشایری اردبیل هدف‌گذاری شده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، فروتنی و تواضع را راه موفقیت این تیم در جام جهانی می داند.
مقامات آمریکا و ناتو در تلاش هستند با کمک به بازپس گیری خرسون، اوکراین را در موضع قدرت در مذاکره با روسیه قرار دهند.
یامین‌پور با بیان اینکه جهان رسانه‌ای جهانی پرجوش و خروش است، گفت: امیدوارم شما دانش‌آموزان از این جهان پرجوش و خروش با موفقیت و سالم عبور کنید و جزو مسخ‌شدگان برخی شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرد. همچنین جزو تأثیرگذاران باشید و در زمره مسخ‌شدگان در شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرید.
۳ شرکت دانش‌بنیان با معرفی محصول خود در یک برنامه تلویزیونی، موفق به جذب سرمایه مردمی با استفاده از ابزار تامین مالی جمعی شدند که توانستند اصل سرمایه و میزان سود را پرداخت کنند.
تمرینات ساپینتو برای استقلالی ها سخت و طاقت فرساست؛ چرا که او خوب می داند کار سختی را در جمع آبی ها پیش رو دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام گفت: فضا در تسخیر دانش ایرانی است، این ماهواره با دقت تصویربرداری یک متر با همکاری روسیه به فضا پرتاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ