خمیر را به چهار قسمت کنید هر یک را در قالب نان پوشیده شده با کاغذ روغنی بگذارید و حدود ۲ ساعت در محلی گرم قرار دهید تا دوباره ورآید. روی آن‌ها دانه کنجد و مغز تخم آفتابگردان بپاشید و به مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) قرار دهید تا نان‌ها بپزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغذیه و سلامت برای هر فردی از اهمیت بسیاری برخوردار است و این موضوع از قدیم‌الایام تا به امروز موردتوجه متخصصان بوده است.
در این ویدئو یک ترفند جالب برای جلوگیری از ته نشین شدن تخم شربتی را مشاهده می کنید.
با وجود صادرات، تخم مرغ در بازار همچنان ارزان و کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رود.
تن ماهی به همراه تخم مرغ به هیچ وجه ترکیب مناسبی نیست! حتی در طب سنتی نیز گفته شده که از مصرف ماهی و تخم مرغ اجتناب کنید.
مشکلات در صحبت کردن کودک باید توسط تیم متخصص شنوایی سنجی، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و در ادامه حمایت‌های گفتار درمان انجام شود. همچنین مشکلات آناتومیکی مثل شکاف کام هم توسط جراحان پلاستیک، کودکان و یا گوش و حلق و بینی انجام می‌شود.
معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت مصرف شربت خاکشیر و تخم شربتی را همراه با گلاب، عرق بید و بیدمشک به عنوان یک نوشیدنی مناسب فصل تابستان توصیه کرد.
در پاسخ به این سوال که طبع تخم شربتی گرم است یا سرد باید گفت که طبع تخم شربتی گرم و‌تر است و مصرف آن برای افرادی که مزاج سرد و خشک (سوداوی) دارند مفید است.
در فصل گرما برای پیشگیری از گرمازدگی تهیه شربت سکنجبین و تخم کاسنی، عناب و زرشک و خاکشیر یخ زده و آبلیمو می‌تواند به میزان قابل توجهی مفید باشد.
محمد ایل‌بیگی، با اشاره به اینکه مار‌های پیتون اغلب در شرایط و محیط غیرطبیعی تخم گذاری نمی‌کنند، توضیح داد: خوشبختانه شرایط نگه داری این خزنده به قدری مناسب بوده که تخم ریزی صورت گرفته است.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر کیلو تخم مرغ ۵۶ هزار تومان شد. این قیمت نهایی و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.
رشت- معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور از توزیع بیش از ۱۶ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان خبر داد و گفت: نوغانداران از امروز می توانند در ۸ شهرستان گیلان تخم نوغان خود را تهیه کنند.
مشهد ـ مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولید تخم مرغ امسال در بازار خراسان رضوی همچنان مازاد بر نیاز مصرف داخل است.
خاکشیر و تخم‌شربتی علاوه بر این‌که ضد عطش هستند، خواص ضد انگلی دارند و منبع خوبی برای فیبر، امگا ۳ و آنتی اکسیدان محسوب می‌شوند.
سمنان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۰۰ جعبه تخم نوغان بین متقاضیان پروش کرم ابریشم در سراسر استان توزیع می‌شود.
تخم مرغ نسبت به سایر مواد غذایی به ازای هر کالری مواد مغذی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینواسید‌های بیشتری است.
تحقیق جدید نشان می‌دهد خوردن بالغ بر ۱۲ تخم مرغ در هفته فاکتور‌های پرخطر بیماری قلبی عروقی را در افراد مبتلا به دیابت نوع۲ یا پیش دیابت افزایش نمی‌دهد.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
قیمت تخم‌مرغ در آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲، ۲.۴ برابر شده و سازمان رقابت این کشور خواستار تحقیق نقش شرکت‌های بزرگ در بالا رفتن غیر واقعی قیمت این کالای اساسی شده است.
جایزه بازیکن دربی در زامبیا، جنجال گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به راه انداخت.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال با دو عدد تخم مرغ آب‌پز نظاره‌گر بازی تیمش مقابل تراکتور بود.
همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می‌ریزیم غافل از اینکه این پوست‌های به نظر بی مصرف می‌توانند مصارف زیادی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده و ناچاریم تا زمان ابلاغ نرخ مصوب، تخم‌مرغ را طبق نرخ صورت‌ جلسه عرضه کنیم.
قیمت برخی اقلام اساسی امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ