منابع محلی از شهید شدن یک سرباز عراقی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب تروریست های داعش در مسیر کاروان ارتش عراق در استان دیالی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
دولت سوریه اعلام کرد که بر اثر وقوع انفجار در منطقه سیده زینب (س) در حومه دمشق ۵ نفر شهید و ۷ تَن زخمی شدند.
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودروها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
تصاویر منتشرشده از شهر جنین بیانگر این است که امروز در جریان یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست که از زمین و هوا صورت گرفت، این منطقه به میدان جنگی تبدیل شده است.
در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده یمن یک نفر شهید و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع یمنی روز چهارشنبه از شهادت و زخمی شدن چند غیرنظامی در حمله عربستان به مناطق مرزی در شمال یمن خبر دادند.
منابع یمنی از شهید و زخمی شدن ۴ شهروند این کشور در حمله ائتلاف متجاوز سعودی در استان صعده خبر دادند.
منابع سوری از شهید و زخمی شدن ۱۲ نفر در یک حمله تروریستی در دیرالزور خبر داد.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن ۹ نفر در حمله ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
دفتر معاونت سازمان ملل در افغانستان (یوناما) امروز اعلام کرد که در حادثه اخیر در شهر کابل پایتخت افغانستان، ۱۶۳ نفر شهید و زخمی شدند.
دفتر معاونت سازمان ملل در افغانستان (یوناما) اعلام کرد که در حادثه روز گذشته در شهر کابل پایتخت افغانستان، ۱۱۷ نفر شهید و زخمی شدند.
رسانه های افغانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور و شهید و زخمی شدن چند تَن در این حادثه خبر می دهند.
در حمله جنگنده های ارتش ترکیه به برخی مواضع در حومه حلب، سه نظامی ارتش سوریه شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر انفجار یک بمب در منطقه شهرک عرفانی دشت برچی واقع در شهر کابل پایتخت کشور افغانستان، ۳ نفر شهید و ۴ تَن زخمی شدند.
رسانه های افغانستان هم اکنون از وقوع یک انفجار در پایتخت این کشور با ۸ شهید و ۱۸ زخمی خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ