حدود 25 سال پیش بوفون برای اولین بار برای پارما در جام حذفی به میدان رفت و هنوز هم بازی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان منتظر بررسی تاریخ‌های رادیوکربن چوب بقایای قایق هستند، ولی در حال حاضر حدس می‌زنند که ممکن است متعلق به قرن سوم یا چهارم پس از میلاد باشد. آن‌ها گمان می‌کنند که کشتی باستانی برای حمل چیز‌ها در امتداد رود‌های کوچک بین دانوب و شهر مرزی رومی ویمیناسیوم استفاده می‌شد. بقایای این قایق باستانی در اواخر ماه ژولای در معدن سطحی زغال سنگ درمنو در نزدیکی کوستولاک در حدود ۵۰ کیلومتری شرق بلگراد کشف شد.
تیم فوتبال زنان ژاپن با برتری 3-1 مقابل نروژ، راهی یک چهارم نهایی جام جهانی شد.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
با اتمام دور گروهی لیگ ملت‌ها برنامه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.
به گفته محققان این مار با رنگ‌های تند آبی و قرمز بدن یکی از ترسناک‌ترین مار‌های سمی جهان است که از بزرگترین غده سمی نیز برخوردار است، غده‌ای که یک چهارم طول بدنش را تشکیل می‌دهد. این مار‌ها معمولا تا ۱.۸ متر طول دارند و در تمامی دوران زندگی شان باریک و نازک باقی می‌مانند. طی یک قرن گذشته سم این مار جان دو انسان را گرفته‌است و درحال حاضر هیج پادزهری برای آن‌ها وجود ندارد، اما خوشبختانه این مار‌ها به صورت طبیعی از انسان‌ها دوری می‌جویند.
مشخص شد موزاییک‌های سنگریزه‌ای که حین حفاری یک مجتمع ساختمانی در استان سینوپ در ساحل دریای سیاه ترکیه کشف شدند، متعلق به اتاق غذاخوری یک خانواده ثروتمند از قرن چهارم قبل از میلاد هستند.
در روز دوم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر به مصاف هم رفتند که در پایان جدال دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.
با صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی، سه تیم از ایتالیا در این مرحله حضور دارند.
ملی‌پوش اسنوکر ایران در مسابقات شش توپ قهرمانی جهان در مرحله حذفی به پیروزی دست یافت.
راجر اشمیت از انگیزه های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.
زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر موفق به شکست نماینده اردکان شد.
یک صخره فضایی قابل توجه در عصر چهارشنبه ۱۵ فوریه به وقت منطقه زمانی شرقی (بامداد پنجشنبه به وقت ایران) نزدیکترین فاصله خود را با زمین در چهار قرن اخیر خواهد داشت، اما جای نگرانی وجود ندارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه یک چهارم دانش بنیان ها در عرصه سلامت فعال هستند، گفت: با فعالیت دانش بنیان ها حدود ۱.۸ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی اتفاق افتاده است.
با پیروزی سیتی مقابل لیورپول در یک دیدار پرهیجان، تیم های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه تکمیل شد.
تصمیم البرز حاجی پور و مشورت او با علی صفایی، منجر به اخراج علی عبدالله زاده شد.
در چهارمین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی دو قهرمان ادوار گذشته نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.
مسابقات روئینگ قهرمانی جهان با راهیابی محمودپور به یک چهارم نهایی و حضور ملایی در مرحله شانس مجدد به پایان رسید.
تا کنون تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، فرانسه، آمریکا و اوکراین صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و دو تیم دیگر در دیدار‌های امشب مشخص می‌شوند.
دوم پدرو چهارمِ پرتغالی‌ها و دُم پدرو اول برزیلی‌ها در سال ۱۸۲۲ استقلال پرتغال را اعلام کرد و با عنوان دُم پدرو اول، نخستین امپراتور این کشور جدید شد. او ۱۲ سال بعد و پس از پایان اشغال امپراطوری فرانسه در لیزبون، زادگاهش درگذشت. بنا به وصیت در زمان بیماری، قلبش جدای از بدن در یک کلیسا و سالم نگهداری می‌شود.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان از ذخیره سازی ۲۵ درصدی سیلاب اخیر در مخازن آبخیزداری این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ