گروه هکری موسوم به «عصای موسی» ویدئویی از دوربین‌های مدار بسته قدس اشغالی در هنگام وقوع انفجار روز گذشته را منتشر کرد و صهیونیستها را سردرگمی نجات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن‌ را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.
لامین یامال، پدیده بارسلونا، با درخشش خود در ترکیب تیم ملی اسپانیا درجام جهانی زیر 17 سال توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
هافبک اسپانیایی فولاد، بر خلاف شایعات موجود در ترکیب این تیم برای آخرین بازی فصل قرار گرفت.
او فرزند باشگاه و محصول سال‌ها آموزش در آکادمی آنهاست. بازیکنی با توانایی فنی بالا، شخصیت قوی و دوست داشتنی
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
به اذعان رسانه‌های عبری با وجود عملیاتی‌ شدن دیروز سامانه گران ضد موشکی «فلاخن داود» در دفاع از قلب حیاتی رژیم صهیونیستی، اما این عصای سحرآمیز در برابر موشک‌های کم‌هزینه مقاومت ناکام ماند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
لیونل مسی عبایی که از امیر قطر گرفته بود را به کسی دیگر هدیه داد.
شرکت آدیداس با الهام از عبای لیونل مسی در فینال جام جهانی از پیراهن جدید تیم ملی آرژانتین رونمایی کرد.
مدل لباس پوشیدن مسی در جشن قهرمانی جام جهانی در ویترین فروش قرار گرفت.
حرکت جنجالی امیرقطر بعد از قهرمانی آرژانتین و پوشاندن عبای عربی بر تن ستاره فوتبال دنیا فروش این لباس سنتی را افزایش داد.
۴۰میلیارد برای عبای عربی امیر قطر به لیونل مسی
«عبا» پوششی سنتی است که پوشیدن آن میان مردم قطر و چندین کشور اسلامی دیگر در خاورمیانه رواج دارد. امیر قطر قبل از اهدای کاپ جام جهانی به لیونل مسی، اقدام به پوشاندن لباس سنتی این کشور بر تن کاپیتان آرژانتین کرد.
درحاشیه اهدای جام، اقدام قطری‌ها برای پوشاندن لباس سنتی خودشان بر تن مسی خبرساز شد.
لیونل مسی با پوشیدن عبای عربی به دست امیر قطر، جام قهرمانی را بالای سر برد. کمپانی آدیداس چندان از این اتفاق راضی نیست.
پیمان اسدیان گوینده شبکه خبر به میزبانی قطر و عبای عربی مسی واکنش نشان داد
لیونل مسی با پوشیدن عبای عربی به دست امیر قطر، جام قهرمانی را بالای سر برد.
پس از نمایش خیره‌کننده ژاپنی‌ها در مصاف با آلمان یک اشتباه و غفلت در دیدار برابر کاستاریکا برای شکست کافی بود.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
گروه «عصای موسی» با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کرد.
علی البلیهی که سابقه زیادی در ایجاد جنجال و درگیری در بازی های الهلال دارد، قصد داشت لیونل مسی را عصبی کند.
کیان پیرفلک بدون شک خبرسازترین فرد هفته بود. به نام خدای رنگین کمانش دل خیلی از ایرانی ها را فرو ریخت. جان باختن جگرسوز او در جریان اعتراضات در ایذه در روز 25 آبان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت. علیرضا عصار قطعه ای به نام خدای رنگین کمان برای او خواند. بسیاری استوری های شبکه های اجتماعی شان را به عکس این کودک 10 ساله مزین کردند.
«جیدیپ بینز» شروع به بررسی چگونگی انتقال استرس از فردی به فرد دیگر در موش‌ها کرد. او متوجه شد که یک موش هنگام استرس از غدد مقعدی خود عامل شیمیایی فِرِمون را ترشح می‌کند که سپس توسط موش مجاور استشمام می‌شود. اتصالات عصبی در موشی که بوی فرمون ترشح شده را استشمام می‌کند تغییر می‌کند و شبیه به موشی می‌شود که برای اولین بار عامل استرس‌زا را تجربه کرده است.
روجر دی‌سا همان دستیاری است که هر سرمربی باید داشته باشد؛ مشورت در تایمی که احساس می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ