رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مسن به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن باید در پیاده روی اربعین حسینی نکات سلامتی را جدی بگیرند.
زائران در مدت زمان حضور در مکه و مدینه به دلیل تغییر عادات غذایی خود، باید نکاتی را رعایت تا سلامت خود را تضمین کنند.
زائران در مراسم حج باید برنامه‌های سفر را جدی و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته عمل کنند.
سورفکتانت‌ها مواد پاک کننده اولیه در پودر‌های لباسشویی هستند. آن‌ها در انواع مختلفی مانند آنیونی، کاتیونی و غیریونی وجود دارند. سورفکتانت‌های آنیونی بیشترین استفاده را دارند، زیرا در از بین بردن کثیفی و لکه‌ها موثر هستند. سورفکتانت‌های کاتیونی اغلب به عنوان نرم کننده پارچه استفاده می‌شوند، در حالی که سورفکتانت‌های غیریونی در از بین بردن لکه‌های چربی و روغن خوب هستند.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
نکاتی در خصوص اخبار منتشر شده اخیر درباره ایران‌مال
نکاتی که باید در خصوص حساسیت‌های فصلی بدانیم
تشنگی و ضعف ناشی از گرسنگی از آثاری است که ممکن است در ماه رمضان در روزه‌داران ایجاد شود که می‌توان این عوارض را با رعایت نکاتی کاهش داد.
گرفتگی بینی و عطسه در میان نوزادان معمول است، و البته سکسکه هم! در این مطلب به راهکار‌های کمکی برای مشکلات ذکرشده پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید.
جام ملتهای آسیا به سرعت فرا خواهد رسید و فوتبال ایران در تورنمنتی بین‌المللی، دوباره بازی مقابل چشمان عقاب را تجربه خواهد کرد.
هدف‌گذاری به شما انگیزه و پاسخی می‌دهد تا در برنامه‌های خود متمرکز شوید و به جلو پیش بروید. تعیین اهداف گاهی می‌تواند مانند یک کار دلهره‌آور باشد، به همین دلیل ایجاد یک نقشه راه به عنوان یک راهنما در این مسیر مفید است.
شیرینی مربایی یا شیرینی مشهدی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و محبوب نوروزی است که دستور پخت بسیار آسانی دارد.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه دار با آن روبرو هستند کپک زدن برخی از مواد غذایی مانند رب، ترشی و آبغوره است که در ادامه دلایل ایجاد کپک و راه حل جلوگیری از آن را توضیح می‌دهیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی در زمان و روزهای برفی شرایطی خاص دارد، گفت: راکبین موتورسیکلت در شرایط لغزندگی این وسیله را فراموش کنند.
نکاتی که در رانندگی با خودرو در روزهای برفی باید رعایت کرد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
در روز‌های برفی و بارانی رعایت ایمنی از جمله کم کردن سرعت، خودداری از ترمز کردن ناگهانی و جلوگیری از بخار کردن شیشه‌ها با روشن کردن سیستم تهویه خودرو از مهم‌ترین نکات رانندگی محسوب می‌شود، اگر این نکات رعایت شود آمار تصادفات روز‌های دارای بارش کاهش میابد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
رانندگی در برف و باران نکات خاصی دارد که اگر رعایت نکنیم به حادثه و تصادفات بعضا جبران ناپذیری منجر می‌شود. در این ویدئو به اشتباه رایج و خطرناک رانندگان موقع رانندگی در برف اشاره شده است./ منبع: اسب بخار
این روز‌ها که در بیشتر نقاط کشور برف می‌بارد باید برای جلوگیری از تصادفات در جاده‌ها نکاتی را حین رانندگی رعایت کنیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ