امروزه سوءاستفاده و کلاهبرداری از حساب‌های بانکی به شیوه‌های متداول رواج پیدا کرده و افراد سودجو در کمین هستند؛ بنابراین در زمان استفاده از خودپرداز‌ها مراقب باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکات ضروری در رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین
زائران پیاده روی اربعین حتما در نوشیدن آب باید نکاتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
یکی از مواردی که در رشد و تقویت گیاهان آپارتمانی نقش مهمی دارد، استفاده از کود مناسب است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت شفاف کردن «مصادیق آزادی‌های مشروع» به اصول و مفادی از قانون اساسی اشاره کرد که با لحاظ قیود و حتی بدون لحاظ قیود، به این مقوله پرداخته‌اند و در این راستا نکاتی در باب «بند ششم از اصل دوم»، «اصل سوم» و «فصل سوم» قانون اساسی مطرح کرد.
معاون شورای امنیت ملی روسیه یادآور شد این کشور با اتحاد می‌تواند بر دشمنان داخلی و خارجی خود فائق آید.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
سخنگوی ارتش اتریش در پیامی اعلام کرد که این کشور به بهانه «وضعیت امنیتی دشوار»، عملیات نجات در ترکیه را تعلیق کرده است.
گفتگو با خانواده تورج اردلان شهید مدافع امنیت که بعد از شهادت هم فرشته نجات ۱۱ نفر شد.
تفاوت بزرگ‌تر‌ها و خردسالان در این است که بزرگسالان هنگام وقوع حوادث و اتفاقات در کنار هم به بازگویی تحلیل اخبار و موقعیت‌های نگران‌کننده می‌پردازند و نگرانی‌هایشان را با هم به اشتراک می‌گذارند، اما کودکان حتی اگر مشغول بازی کردن هم باشند شنونده گفتگو‌های سرشار از اضطراب و نگرانی هستند و در ناخودآگاه خود به تفسیر آنچه شنیده‌اند می‌پردازند و همین مسئله باعث می‌شود تا امنیت روانی آن‌ها به مخاطره بیفتد.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه سنت الهی است که امام زمان را برای ظهور باید یاری کنیم، گفت: امام علی علیه السلام در معرض خطر بود و یک مدافع به نام زهرا سلام الله علیها داشت که او را نجات داد.
وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.
"بانک ایران زمین" نیز همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی اقدام به راه‌اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می‌کند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که امنیت دریایی در آب های منطقه ای اولویت صنعاء در آینده است.
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
"بانک ایران زمین" به منظور فرهنگ سازی و آگاهی مشتریان خود در خصوص نحوه استفاده از چک صیادی نکاتی را یاداور شد که در متن گزارش به آن پرداخته شده است.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن و تشکیلات وابسته به آن در صنعا رژه نظامی برگزار کرد.
نجات افزود: نمایندگان مجلس با توجه به این وضعیت به صورت زمینی به مشهد بازگشتند و بالگرد خالی از مسافر جهت بررسی های بیشتر به شهر بازگشته است.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر، گفت: هنگام استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، اگر نکات پیشگیرانه به درستی به کار گرفته نشود؛ زمینه به سرقت رفتن اطلاعات بانکی و مالی مشتریان با دستان خودشان فراهم خواهد شد.
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.
مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت در وزارت اقتصاد از فروش ۲۲۰۰ میلیاردی اموال مازاد دولت در سال گذشته خبر داد و تغییرات در روند فروش این اموال در سالجاری براساس قانون بودجه را تشریح کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۲۴ تن از ایشان وخیم است.
متهم گفت: بنده ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقامات امنیتی کشور سوئد از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به ماموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هر جا که باشم آن‌ها من را نجات دهند.
سعید حجاریان در نامه‌ای به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به دستگیری ها و تحولات اخیر نوشت: طرح این نکات از آن جهت ضروری به‌ نظر رسید که دیدم در حوزه امنیت کلیدواژه‌ها و مسائلی مطرح و پربسامد می‌شوند که خالی از محتوای کارشناسی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ