پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.
صدآنلاین| مهاجم پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها دائما سعی دارند به زعم خودشان برای پرسپولیس مشکل درست کنند.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
با اعلام کادر فنی پرسپولیس مهاجم برزیلی تازه وارد این تیم از نظر بدنی مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.
پرسپوليس در پرونده شكايت علي عليپور محكوم شده و اگر اين بدهي را پرداخت نكند، امكان دارد كه در گرفتن مجوز حرفه‌اي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا به مشكل بخورد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: راهکار مناسب برای کمبود مهاجم را سرمربی پرسپولیس پیدا کرد اما این چاره اساسی نیست و مشکل سرخپوشان باید برطرف شود.
مهاجم جدید پرسپولیس منع قانونی برای حضور در آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ندارد.
برخلاف شایعات، مشکل یورگن لوکادیا همچنان پابرجاست و او قصد خروج از ایران را دارد.
مهاجم مورد نظر گل محمدی با وجود توافق اولیه حاضر به عقد قرارداد با پرسپولیس نیست.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
با توجه به غیبت ملی‌پوشان، چند بازیکن از تیم امید پرسپولیس در تمرینات اخیر تیم حاضر خواهند شد تا آیتم‌های تمرینی با مشکل مواجه نشود و تیم با نفرات کافی برنامه‌های تاکتیکی را به اجرا در آورد.
برخلاف شایعات شکل گرفته، مهاجم هلندی مشکلی برای بازگشت و همراهی پرسپوليس در ادامه مسابقات نخواهد داشت.
مهدی عبدی که خبر مصدومیتش منتشر شده بود در تمرین آخر سرخ‌ها بدون مشکل حضور داشت.
مهاجم هلندی پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات خود گلایه‌هایی داشت که مسوولان باشگاه در صدد هستند تا ساعات آتی و پیش از دیدار با مس رفسنجان آن را حل کنند.
در شرایطی که محمد انصاری مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را به خیریه اهدا کرده بود، چک دوم باشگاه به دلیل عدم موجودی نقد نشد.
درخشش مهاجم هلندی در ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم را سرمست کرده و آنها با گذشت 4 بازی این بازیکن، خواهان تمدید قراردادش شده‌اند.
شیخ دیاباته بازیکن جدید پرسپولیس که به تازگی به این تیم پیوسته، ITC او صادر شده و مشکلی برای همراهی سرخپوشان ندارد.
در خصوص این قرارداد، اما یک مشکل وجود دارد و آن این است که این بازیکن یک مشکل شخصی دارد که در صورت رفع آن قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.
مهاجم جدید سرخپوشان مشکلی برای همراهی این تیم در هفته دوم لیگ برتر نخواهد داشت.
حال یک بازیکن دیگر اروپایی شاغل در لیگ صربستان به گل‌محمدی معرفی شده و ظاهرا مورد پسند سرمربی پرسپولیس هم قرار گرفته است، اما رقم بالای درخواستی این بازیکن مهمترین مشکل برای جذب او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ