غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترویج بدحجابی در سطح جامعه باید برخورد جدی شود چرا که کار فرهنگی برای افراد ناآگاه است، ولی برخورد قهری برای کسانی که تشکیلاتی ترویج بدحجابی می‌کنند؛ الزامی است.
شهریاری: شکل جدی در دارو داریم و کمبود‌های قابل توجهی هم در بخش زیادی از دارو‌ها وجود دارد، در تمام دارو‌ها ممکن است کمبود وجود داشته باشد. حتی برخی دارو‌های عادی نیز گاها درگیر کمبود می‌شوند.
پرسپولیس در آستانه شروع لیگ یک مشکل جدی دارد.
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیانده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجا دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و مطالبه رفع مشکل را دارند.
قهوه، محبوب‌ترین نوشیدنی جهان است. ولی مشکل اینجاست که در کافی شاپ‌ها با مقدار زیاد شکر یا خامه سرو می‌شود، اما توصیه ما به شما، مصرف قهوه سیاه و تلخ است.
گلزن پرسپولیس در شهرآورد تهران مشکل جدی تیمش در مسیر قهرمانی را ضعف قرمزها در خط حمله می‌داند.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی‌یف و 17 منطقه دیگر در این کشور همچنان با مشکل جدی در تامین برق مواجه هستند.
علیرضا جهانبخش علی‌رغم مصدومیتی که در لیگ اروپا برای او به وجود آمد، بدون مشکل تمریناتش را ادامه می‌دهد.
علیرضا جهانبخش علی‌رغم مصدومیتی که در لیگ اروپا برای او به وجود آمد، بدون مشکل تمریناتش را ادامه می‌دهد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، برای رفع مشکل تارهای صوتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.
طبق اعلام «پورتو کانال» زانوی چپ طارمی دچار آسیب دیدگی جدی شده است و او اکنون در بخش بالینی به سر می‌برد تا زیر نظر پزشکان پورتو بهبودی خود را به دست بیاورد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: ایرلاین‌ها مشکل جدی حوزه گردشگری هستند باید بسیاری از مشکلات آنها حل شود.
حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ایران به بحرانی جدی تبدیل شده است. در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی به‌ویژه دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس، سال‌های زیادی است با مشکلات اقتصادی و بدهی‌های سرسام‌آور مواجه هستند، مطالباتشان برای دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل برخورده است.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ