برخلاف شایعات، مشکل یورگن لوکادیا همچنان پابرجاست و او قصد خروج از ایران را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی اسکای مدعی شد که تاتنهام برای جذب مهدی طارمی، آماده ارائه پیشنهاد به پورتو است.
هوش مصنوعی می‌تواند یک نیروی کمکی باشد که هدف آن کمک کردن به انسان‌ها با خودکارسازی و کارآمدتر کردن کار‌های ساده است و در عین حال، کار‌هایی مانند تجزیه و تحلیل داده را در مقیاس بزرگ قابل کنترل‌تر می‌کند. سازمان‌های سراسر آمریکا در حال به کار بردن این فناوری هستند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای اولویت‌بندی کردن تماس‌های غیر ضروری، بار غیر ضروری دستگاه‌های مخابراتی خود را کاهش دهند.
سالیوان افزود: «ما با ایران هم تماس‌های غیرمستقیمی در این زمینه داشته‌ایم تا به توافقی در زمینه آزادی آن‌ها دست پیدا کنیم. متاسفانه در حال حاضر به تفاهم نرسیده‌ایم.»
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماس‌های ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است
رئیس‌کل بانک مرکزی در جریان پاسخگویی برخط اعضای دولت سیزدهم به تماس‌های تلفنی شهروندان، در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و از ساعت ۱۳ به مدت ۲ ساعت پاسخگوی سوالات بود.
پپ گواردیولا در مورد آینده ایلکای گوندوگان حرف زد و گفت به خوبی می داند که بارسلونا و ژاوی با بازیکن آلمانی در تماس هستند.
درحالی که مذاکرات برای احیای برجام از نیمه تابستان ۱۴۰۱ تا اوایل بهار ۱۴۰۲ به اغما رفته بود، در چند هفته اخیر تحولات قابل‌توجهی در رابطه ایران با کشور‌های غربی رخ داده که تلاش برای بررسی امکان احیای برجام یکی از این مجموعه تحولات است.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
آخرین امیدهای استقلال برای دریافت مبلغی از شرکت همراه اول به در بسته خورده و تمام جلسات و پیگیری‌ها بی‌نتیجه مانده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
تماس‌های تلفنی با صدای بهتر، کد‌های QR که پرداخت‌های دیجیتال را آسان می‌کنند و برنامه‌ای که تخیل شما را زنده می‌کند.
دفتر ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی امروز اعلام کرد: موضوع استراق سمع سازمان سیا از گفت‌وگوهای میان مقامات سئول و واشنگتن در ارتباط با کمک به اوکراین را با طرف آمریکایی بررسی می‌کنیم.
وزارت وحدت کره‌جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: کره‌شمالی ۲ روز است به تماس‌های سئول پاسخی نداده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از روند کاهشی تماس با آتش‌نشانی در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
ایجنت ستاره تیم ملی مراکش از علاقه باشگاه لیورپول به جذب این بازیکن بعد از درخشش او در جام جهانی خبر داد.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تماس‌های ویدئویی رمزگذاری شده واتساپ اکنون با حداکثر ۳۲ کاربر در حال آزمایش است و کاربران می‌توانند پیوند مستقیمی برای تماس‌های خود به اشتراک بگذارند.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
روزنامه صباح ترکیه در شماره امروز خود از تماس های دوباره فنرباغچه برای خرید طارمی خبر داد.
در ادامه اقدامات تقابلی دولت چین در برابر سفر تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رسانه‌های آمریکا می‌گویند مقامات پکن به تماس‌های مکرر مقامات ارشد واشنگتن پاسخ نمی‌دهند.
دادستان‌های کل پنجاه ایالت آمریکا با هدف مبارزه با تماس‌های رباتیک مزاحم شرکت‌های مخابراتی، از اقدام قضائی در این زمینه خبر داده‌اند.
در پی بارش‌های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ