مهاجم هلندی پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات خود گلایه‌هایی داشت که مسوولان باشگاه در صدد هستند تا ساعات آتی و پیش از دیدار با مس رفسنجان آن را حل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان مباحثه مجادله‌آمیز هوشنگ نصیرزاده با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر مهمی را به اطلاع بینندگان فوتبال برتر در میان گذاشت.
با حل نشدن مشکل ۲ ژیمناستیک کشورمان، احتمالا تیم ملی از یونیورسیاد حذف می‌شود.
بدون لکه نگه داشتن شیشه های خودرو می تواند شبیه یک نبرد بی پایان در برابر نیروهای خاک و گرد و غبار قلمداد شود. با این وجود، حشراتی مانند سیکادا (زَنجره) ترفند جذابی در آستین خود دارند که بال هایشان را بدون لک نگه می دارد بدون آن که آن حشره تلاشی انجام دهد و ممکن است کلیدی باشد تا ما را از دردسر تمیز کردن مداوم نجات دهد.
رئیس فراکسیون ایثارگران گفت: مشکل مسکن ایثارگران تا پایان دولت سیزدهم حل می‌شود.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
علایی گفت: ما در جنگ حماسه‌های بزرگی آفریدیم، اما مشکل ما این بود که راهکاری برای پایان دادن به جنگ نداشتیم و در حقیقت تکلیف بخش دیپلماسی را مشخص نکردیم. این امر ما را به سمتی برد که بدون طرح ما جنگ تمام شد. باید با طرح ما جنگ تمام می‌شد، اما با طرح امریکایی‌ها و شوروی‌ها جنگ پایان پذیرفت یعنی با قطعنامه ۵۹۸. در حالی که اگر ما استراتژی داشتیم، می‌توانستیم جنگ را با طرح و ایده خود به پایان برسانیم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
اهواز - رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت به دنبال آن هستیم که هیچ روستایی در کشور مشکل آب نداشته باشد.
وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
صرف نظر از هر نتیجه ای که استقلال در پایان فصل بدان دست پیدا خواهد کرد، باید گفت ریکاردو ساپینتو میراث گرانبها تری از خود به جا خواهد گذاشت.
پورعباس با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس قبل از پایان سال اعلام خواهد شد، گفت: ثبت نام‌های این آزمون انجام شده است، اما ثبت نام‌های جدید برای شرکت در این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان در سال آینده شروع خواهد شد بنابراین تعلیق برگزاری آزمون کاملا موقتی بود، نگرانی‌های جدید در این زمینه وجود ندارد.
مهاجم استقلال امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را انجام داد.
اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رفع مشکل تولید کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: تا پایان دی، تولید همه ۹۰۰ هزار درخواست باقی‌مانده کارت‌های سوخت انجام می‌شود.
مراکش برای رقم زدن یک پایان تاریخی در جام جهانی قطر با مشکل مصدومیت چند مهره تاثیر گذار مواجه است.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم شرایطی فراهم کنیم که بازیکنان و کادر فنی دغدغه مالی نداشته باشند و روی بازی‌ها تمرکز کنند.
با اعلام مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران، این ورزشگاه تا پایان لیگ بیست و دوم مهیای میزبانی از مسابقات نیست.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
هم‌تیمی رونالدو در منچستر هرگونه مشکل با کاپیتان تیم ملی کشورش را تکذیب کرد.
پایان رافت معتقد است غیبت هواداران در استادیوم تاثیر زیادی بر روی افت کیفیت تیم‌ها داشته است.
معاون وزیر صمت گفت: طبق آخرین آمار تا پایان شهریور ۶۱۷ واحد راکد، راه اندازی مجدد شده است؛ همچنین ۴۰۷ واحدی که با زیر ۵۰ درصد ظرفیت کار می کنند، ظرفیتشان به بالای ۵۰ درصد افزایش یافته است.
روند 22 بازی بدون شکست میلان مقابل ناپولی پایان داده شد و این تیم در خانه برابر تیم لوچانو اسپالتی، 1-2 شکست خورد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
مرادی چیزی حدود ۲۰ روز از خدمتش باقی مانده بود و در این فرصت آن را پشت سر گذاشته و حالا با پایان دوران خدمت سربازی می‌تواند به هوادار برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ