در شرایطی که محمد انصاری مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را به خیریه اهدا کرده بود، چک دوم باشگاه به دلیل عدم موجودی نقد نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان کروات و سابق پرسپولیس می‌گوید فعلا قصد ندارد تاخیر پرسپولیس در پرداخت را به فیفا اطلاع بدهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
آنطور که مهدی تاج اعلام کرده، آن‌ها حتی در پرداخت پول به شرکت‌ها خارجی تجهیز کننده، به علت تحریم مشکل دارند.
افشین پیروانی می‌گوید پرسپولیس نیز مشکلاتی دارد و برای پرداخت بدهی‌ها نیازمند کمک هستند.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
در حالی که روز گذشته شایعه حذف پرسپولیس از آسیا به دلیل پرونده بوژیدار رادوشویچ مطرح شده بود اما این بازیکن باشگاه سرخپوش پایتخت را متعهد به خود می‌بیند.
رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
مدافع سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل مشکل در پرداختی توافق شده شکایت کرد.
پرسپوليس در پرونده شكايت علي عليپور محكوم شده و اگر اين بدهي را پرداخت نكند، امكان دارد كه در گرفتن مجوز حرفه‌اي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا به مشكل بخورد.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
باشگاه استقلال هنوز موفق نشده است که مبلغ رضایت نامه محبی را به سانتاکلارا پرداخت کند.
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در رشته‌های تخصصی پایه مانند بیهوشی، طب اورژانس، داخلی، جراحی و زنان با کمبود متقاضی روبرو هستیم و رشته‌های فوق تخصصی مانند جراحی قلب، جراحی قفسه سینه و جراحی اطفال نیز خواهان چندانی ندارند. این که در رسانه‌ها گفته می‌شود رشته قلب متقاضی ندارد به این معنی است که رشته جراحی قلب با کمبود متقاضی روبرو است.
باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.
باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.
مهاجم هلندی پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات خود گلایه‌هایی داشت که مسوولان باشگاه در صدد هستند تا ساعات آتی و پیش از دیدار با مس رفسنجان آن را حل کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر این آمادگی را دارد تا همراهی لازم را در خصوص کسری بودجه پرداختی ماهیانه بازنشستگان با سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشته باشد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
امیرآبادی فراهانی امیرآبادی گفت:همین الان ما نماینده‌ای داریم که می‌گوید صاحبخانه او اجاره را دو برابر کرده و برای پرداخت اجاره و ودیعه مسکن با مشکل مواجه شده است.
باشگاه شارلوا به دلیل تحریم های سیاسی، تاکنون نتوانسته است مبلغ رضایت نامه امیرحسین حسین زاده را پرداخت کند.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ