نشست مشترک هیئت دولت و مسئولان عالی قضایی عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و حجت الاسلام محسنی اژه ای و مسئولان علی رتبه دو قوه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
وزیر امور خارجه برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در رأس هیئتی راهی پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی شد.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان قوه‌قضائیه با هیئت‌دولت گفت: مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به‌جای مطرح‌ کردن در رسانه‌ها به جلسات کارشناسی در دستگاه‌ها نیاز دارد تا سریع رفع شود.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان عالی قوه‌ قضائیه با هیئت‌ دولت گفت: عدالت اجتماعی و اقتصادی باید در جامعه نهادینه شود.
رئیس جمهور در نشست مشترک مسئولان عالی دستگاه قضائی با اعضای هیئت دولت گفت: نشست‌های مشترک میان دولت و قوه قضائیه باید با نگاه تحولی همراه باشد تا منجر به پیشرفت امور شود.
رئیس جمهور در نشست مشترک مسئولان عالی دستگاه قضائی با اعضای هیئت دولت گفت: نشست‌های مشترک میان دولت و قوه قضائیه نیز باید با نگاه تحولی همراه باشد تا منجر به پیشرفت امور شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت عصر فردا برگزار می شود.
هیئت گمرکی ایران و روسیه در نشستی مشترک در تهران در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های آموزشی بین گمرکات دو کشور تبادل نظر کردند.
نشست مشترک رئیس هیات مدیره و سرپرست بانک آینده با مدیرعامل ایران خودرو دیزل
رئیس‌جمهور در نشست مشترک هیئت دولت با استانداران سراسر کشور گفت: باید به بخش خصوصی برای کارها میدان واقعی داد، نه میدان حرفی.
رئیس‌ جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران کشور گفت: وظیفه وزرا و استانداران است که بر نحوه تعامل با مردم در ادارات، نظارت کنند.
سخنگوی دولت گفت: دومین نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور فردا برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک امروز مجلس و دولت نمایندگان تاکید کردند که باید پرونده مجرمان اغتشاشات اخیر به سرعت رسیدگی شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه در روزهای هشتم و سیزدهم آذر به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که در دو هفته آینده جلسات مشترکی بین مجلس و قوه قضاییه و دولت برگزار خواهد شد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است ۱۳ آذر ماه نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت برگزار شود.
محسنی‌اژه‌ای در نشست مشترک هیأت دولت و شورای عالی قوه قضائیه گفت: همیشه به همکارانم توصیه‌ می‌کنم با درنظر گرفتن محدودیت‌ها و شرایط راه حل ارائه بدهند و همکاری کنند برای حل مشکلات.
در نشست مشترک میان رئیس سازمان توسعه تجارت با هیات اعزامی تجاری-اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه به ایران، بر همکاری‌های گسترده طرفین در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی تاکید شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس، گفت: اقدامات دولت باعث شده است که در حال حاضر همه انبارها مملو از کالاهای اساسی باشد.
نشست مشترک اعضا هیئت دولت با هیئت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۱) در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه غیرعلنی مجلس درباره نشست مشترک امروز دولت و مجلس در حال برگزاری است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه‌ای با حضور همه اعضای دولت، هیئت رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها برگزار خواهد شد.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی نشست مشترکی با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ