در جریان سفر محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از علائم اولیه گرمازدگی نیز درد‌های عضلانی است و بروز درد‌های عضلانی به خصوص در پشت ساق پا و پشت بازو و دست‌ها، زنگ خطر شروع گرمازدگی است و افراد بلافاصله پس از شروع این درد‌ها باید از محیط گرم خارج شده و مصرف مایعات را بیشتر کنند.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
شاید هر کدام از ما در طول زندگی با مسائل و مشکلات پیچیده‌ای و فراتر از ظرفیت روبه‌رو شویم و برای رهایی از این وضعیت تصمیم‌های نادرستی بگیریم، در صورتی که با گپ‌وگفت ساده و دریافت مشاوره، راه‌هایی بهتری جلوی ما قرار می‌گیرد.
وکیل دنی آلوز به راهکاری جدید برای خروج او از زندان بارسلونا و حبس خانگی پیدا کرده و آن هم مستقر شدن همسر سابق این بازیکن همراه دو فرزندشان در شهر بارسلوناست.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با بهبودی کامل به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.
از ۸۸ دانش آموز مدارس شهرستان گچساران دو نفر در بیمارستان شرکت نفت، دو نفر در بیمارستان بی بی حکیمه و ۶ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند، مابقی ترخیص شدند.
کاپیتان استقلال پایه‌گذاری یکی از گل‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
سرمربی مس شهربابک که تیمش در ثانیه پایانی برابر گل گهر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، انتقاداتی نسبت به شرایط این بازی دارد.
نفتی‌ها برای رهایی از بحران و شاگردان رحمتی برای جبران شکست اخیرشان مقابل هم قرار گرفته‌اند.
دو بازیکن استقلال به طور قطعی در مسابقه با پرسپولیس غایب خواهند بود.
به نظر می‌رسد پوتین متقاعد شده که جنگ او علیه اوکراین ماموریتی برای احیای شرافت ملی روسیه است و این کشور را از تحقیری که پس از پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دید، رهایی خواهد بخشید. پوتین در این راستا حرکت می‌کند حتی اگر مستلزم پذیرش ریسک بالایی باشد.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه پیش از ظهر امروز (جمعه ۲۷ آبان) در گلزار شهدای ایذه در استان خوزستان برگزار شد. در حملۀ تروریستی که عصر چهارشنبه ۲۵ آبان در بازار مرکزی ایذه رخ داد، دو موتور سوار به سمت مردم و محافظان امنیت تیراندازی کردند که هفت نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان ۱۶ ساله بود در دادگاه از باب آدم ربایی به ۱۰ سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به ۱۰ سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.
شکاف کاذب بین اسلام و غرب ارتباط چندانی با تجربیات زیسته مسلمانان در طول تاریخ ندارد. با رهایی جهان از این دوگانه سازی کاذب و جعلی، کل شکاف تمدنی تصور شده بین این دو جهان کیهانی پر خواهد شد. دوگانه سازی اسلام و غرب ناشی از توهم است.
آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
بارسلونا در حال مذاکره با جرارد پیکه و جوردی آلبا برای توافق در مورد فروش این دو بازیکن است.
حمید رسایی در یک برنامه تلویزیونی گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط
کاوه رضایی در ترکیب اصلی تراکتور با دو جلسه تمرین
استقلال برای استفاده از قایدی و رضایی چاره ای ندارد که حداقل نام دو بازیکن خود را از لیست بزرگسالان خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ